Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:44:31 GMT

قطع انشعاب گاز دو جایگاه CNG در شهرستان بروجرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۹۸۳

قطع انشعاب گاز دو جایگاه CNG در شهرستان بروجرد

قنبریان گفت: انشعاب گاز دو جايگاه CNG غيراستاندارد در بروجرد به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی و استاندارد سازی قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» امروز(۸ آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نظارت و بازسی تیم های ارزیاب استاندارد استان به صورت مستمر از مراکز تولیدی و خدماتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندار لرستان افزود: به منظور تأمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، و هم چنین مالکان و کارکنان جایگاه ها و در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن سوخت گیری، دو جايگاه CNG به دليل داشتن موارد متعدد عدم انطباق های پر خطر و با خطر متوسط، مشمول قطع انشعاب گاز قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به این موضوع که استاندارد سازي و بازرسی ادواری از جايگاه هاي CNG مشمول مقررات استاندارد اجباری است، بیان کرد: این مهم در تمامی جایگاه های CNG در سطح استان در طول سال و با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده انجام می شود.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: همچنین برای یک جایگاه CNG دیگر به دلیل داشتن عدم انطباق های متعدد، درخواست قطع انشعاب گاز شده است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: در صورت عدم همکاری مالکان و یا بهره برداران جایگاهای CNG با شرکت های بازرسی همکار استاندارد، در خصوص استانداردسازی و انجام بازدیدهای دوره ای، در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، انشعاب گاز جایگاه ها قطع خواهد شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: انشعاب گاز استاندارد سازی نظارت انشعاب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران این شرکت ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان