Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: مجهزسازی و به‌روزسانی امکانات مورد نیاز هنرستان‌ها با تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان محقق شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی آذرکیش ظهر امروز در جلسه وبینار مشترک با مسئولین آمزوش و پرورش اردبیل اظهار داشت:  مجهزسازی و به‌روزسانی امکانات مورد نیاز هنرستان‌ها با تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومان محقق شده و در این زمینه تأمین اعتبارات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای تأمین اعتبارات و نیز ارتقای مهارت‌آموزی برنامه‌های اساسی برای آموزش‌های فنی در نظر گرفته شده که نقش اساسی در رونق تولید کشور به دنبال دارد و یکی از اولویت‌های اساسی در این زمینه اهمیت به بحث اشتغال‌زایی است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش گفت: در این زمینه 80 درصد مشاغل موجود ریشه در آموزش‌های مهارتی دارد که می‌توان بحث مهارت‌آموزی را در این زمینه حائز اهمیت برشمرد و توسعه کیفی و کمی را اولویت اساسی دانست.

وی ادامه داد: نسبت به سال‌های گذشته ثبت‌نام هنرستان‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده به طوری که 32 هزار هنرجو در این زمینه ثبت‌نام کرده‌اند و درصدد هستیم برنامه‌های لازم را برای توسعه برنامه‌های کیفی و کمی در سطح کشور فراگیر و نهادینه‌سازی کنیم.

"هنرستان‌های فناوری اطلاعات" راه‌اندازی می‌شودنخستین هنرستان هنرهای زیبای مناطق آزاد کشور در قشم افتتاح شدنخستین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد

آذرکیش ادامه داد: به دنبال توسعه فرهنگ کارآفرینی در سطح کشور هستیم و در این زمینه با ایجاد فرصت‌های یاددهی و یادگیری برنامه‌ریزی‌های اساسی را مبنای کار قرار داده و برای توسعه و افزایش کیفیت ارائه خدمات آموزشی برنامه‌های لازم را اجرایی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در این زمینه با همکاری مدارس و ارگان‌ها اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش برای مدرسه‌محوری اولویت اساسی است و در این زمینه کمک به حل مشکلات و چالش‌ها در سطح مدارس استان یک اولویت اساسی و ضروری است.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر