Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از ابلاغ شرایط حاد در پنج شهرستان استان، ستاد شهرستانی سمیرم در ساعات اولیه تشکیل شد و موارد مربوط به گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ بطور دقیق در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: شرایط محدودیت‌ها در خوانسار و گلپایگان هم با توجه به بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های دریافتی مطلوب ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: وضعیت اجرای محدودیت‌ها در نجف آباد مناسب نیست و بر این اساس تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح این شهرستان فعال هستند  و بدلیل ابلاغ قبلی این مساله، بدون تذکر قبلی به متخلفان، نسبت به پلمب واحد تولیدی آنها اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت رعایت محدودیت‌ها از طرف صنوف و واحدهای تولیدی در شاهین شهر نسبت به نجف آباد بهتر گزارش شده  و عملکرد در بعضی بخش‌ها بسیار مناسب است و امیدواریم با هماهنگی‌های سایر بخش‌ها هم عملکرد خوبی را داشته باشند.

غلامی گفت: با توجه به اینکه در شرایط سختی قرار داریم و حفظ جان انسان‌ها برای همه ما در اولویت اول و بعنوان وظیفه انسانی محسوب می‌شود همه واحدهای تولیدی، صنوف و فروشگاه‌ها باید تعطیلی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را بکار ببندند و توصیه ها را رعایت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که صنوف و واحدهای تولیدی شهرستان نجف آباد هم همکاری بیشتری را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، گلپایگان و نجف‌آباد بدلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا و افزایش پیک بستری بیماران دارای علائم بیماری کرونا در فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا در کشور قرار گرفتند.

وضعیت پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم در جلسه روز دوشنبه ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و مقرر شد ستادهای شهرستانی در پنج شهرستان تشکیل و در خصوص گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ و درباره محدودیت‌ها و یا تعطیلی‌ها تصمیم گیری شود.

هم اکنون حدود یکهزار و ۸۰۰ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند و این خطه در وضعیت قرمز قرار دارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا اصفهان استانداری اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اصفهان استانداری اصفهان کرونا اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور محدودیت ها نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم