Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد با اشاره به اینکه هزار تن روغن خوراکی به استان یزد اختصاص یافته است گفت: توزیع روغن خوراکی از روز شنبه در فروشگاه‌های استان آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

علی افشارپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص کمبود روغن خوراکی اظهار داشت: علت اصلی نایاب شدن روغن خوراکی به مسائل ارزی و تامین روغن خام وارداتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمبود روغن در سطح کشور پیش آمده است و متخص استان یزد نیست افزود: این مشکل به انداره و شدتی که در شبکه‌های مجازی منتشر شد حاد نبود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: در طی هفته اخیر میزان روغن خورانی کمتر شده بود، ستاد تنظیم بازار برای اینکه بازار را به تعادل و تنظیم برساند سهمیه‌هایی به استان‌ها اختصاص داد.

کشف 22 تن روغن خوراکی احتکار شده در تهران/ بازداشت 25 نفر درباره معاملات فرداییکارگاه تولید روغن خوراکی تقلبی با برند معروف در البرز کشف شد + تصاویرتخلیه 110 هزار تن روغن خوراکی فقط از یک بندر

افشار پور با اشاره به اینکه سهمیه روغن خوراکی در استان یزد هزار تن و از این سهمیه امروز به دست استان رسیده است ادامه داد: امروز نامه حواله‌ها به فروشگاه‌های استان داده شد و توزیع محصول از روز شنبه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از تصمیمات خوب اتخاذ شده برای حل مشکل، تامین ارز برای روغن خوراکی است که سبب می‌شود در آینده نزدیک با واردات روغن خام شرایط بازار خوب و مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روغن خوراکی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارندگی در بعضی شهرها آغاز شده است و تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها، اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تأثیر سامانه بارشی شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق استان بودیم.

وی افزود: بررسی امروز نقشه‌های پیش‌یابی همچنان نشان دهنده تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به تناوب تا اواخر روز شنبه روی استان است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود، این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای (به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز) و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

سبزه‌زاری تصریح کرد: شمال خلیج‌فارس نیز تا پایان هفته مواج خواهد بود و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته لالی با ۳۱.۴ و دهدز با ۱۲.۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شد و حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ و حداقل به ۲۱.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 749775

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند