Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه نباید سینماها به فروش برسند بلکه باید تجهیز و نوسازی شوند گفت: برای تفریح جوانان و انگیزه فرهنگی باید این سینماها پابرجا مانده و نباید برای فروش به مزایده گذاشته شوند. - اخبار استانها -

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر اینکه نباید سینماها به فروش برسند بلکه باید تجهیز شوند اظهار داشت: برای تفریح جوانان و انگیزه فرهنگی باید این سینماها پابرجا مانده و برای فروش به مزایده گذارده نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی اگر تعداد سینماها در برخی شهرها کم باشد باید گسترش یابد چون عملکرد بیش از 40 ساله انقلاب اسلامی و هشت سال ایثار و خودگذشتگی رزمندگان اسلام در جبهههای حق علیه باطل باید به منصه ظهور گذارده شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید نه تنها سینماهای قدیم بلکه سینماهای بزرگ دیگری که میتواند انبوه جمعیت را در خود جای دهد، می‌توانند پیام انقلاب اسلامی و اعتقادات و فرهنگ را در سینما ظهور و بروز داده و بنابراین سینماها نه تنها باید حفظ شوند بلکه باید گسترش و توسعه یابند.

وی بیان کرد: بنابراین باید به بخش خصوصی امتیازاتی داده شده و از آنان پشتیبانی و حمایت کنند چون در هر صورت،بخش خصوصی موفقتر از بخش های دولتی است.

گزارش| وضعیت نامناسب کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری/ سینماها با 10درصد فروش در آستانه ورشکستگیانگیزه شکایت از سینماداران بدهکار جدی است/ سینماهای بدهکار دلارهایشان را بفروشند و تسویه کنند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شاید مطالبه مردم میاندوآب نیز ایجاد سینما در شهرشان باشد اما آنان به اندازه‌ای گرفتار روزمرگیهای معیشتی خود هستند که شاید مسائل فرهنگی چندان نمود نکند اما مسائل فرهنگی باید در شهر و کشور دنبال شود.

عیسی‌زاده تاکید کرد: مسئولان فرهنگی باید مسائل مربوط به این حوزه را دنبال کرده و مشکلات ورزشگاه‌ها، سینماها و فرهنگسرا نیز  دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیرا برخی سینماهای سطح آذربایجان‌غربی مانند شاهین‌دژ و اشنویه با وجود مخالفت‌های مسئولان استانی توسط سازمان تبلیغات اسلامی به مزایده و فروش گذارده شدند.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام خداویردی حسن‌زاده به‌عنوان نماینده دکتر طهرانچی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب شد که  پیش از این نیز مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بود.

همچنین در حکمی از سوی محمدرضا ولیلو،  مریم خدادادی عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به‌عنوان مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب و از تلاش مریم سامری قدردانی شد.

تشکل‌های دانشجویی فعال موجب افزایش روحیه فعالیت‌های اجتماعی می‌شوند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سیاست اصلی دانشگاه آزاد اسلامی انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی توسط اقطاب اثرگذار بوده که ازجمله این اقطاب اثرگذار تشکل‌های اسلامی استادان و دانشجویان است.

محمدرضا ولیلو وجود تشکل‌های دانشجویی فعال را منجر به افزایش روحیه فعالیت‌های اجتماعی و تشکیلاتی دانست و افزود: تشکل‌های دانشجویی، دانشجو را آماده نقش‌آفرینی در داخل دانشگاه و پس از آن حضور مؤثر و فعال و سازنده در خارج از دانشگاه می‌کنند و تقویت تشکل‌های دانشجویی در نهایت منجر به تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و انقلابی می‌شود که ثمره آن نیز تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی درباره امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده بانوان و خانواده در رشد و اعتلای جامعه اسلامی، فعال‌سازی ظرفیت کمیته تعامل دانشگاه و خانواده را برای تصمیم سازی برای شورای فرهنگی دانشگاه و ارتقای فرهنگی، اجتماعی و معنوی بانوان و خانواده‌های عموم دانشگاهیان را ازجمله رسالت‌های این حوزه برشمرد و خواستار ایجاد شبکه بانوان دانشگاهی، شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت آنان، بسترسازی برای امکانات رفاهی بانوان دانشگاه و برنامه‌ریزی برای شناسایی و برطرف کردن چالش‌ها و مشکلات حوزه بانوان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم