Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نهاوند، گفت: ضدعفونی خیابان های شهر نهاوند توسط تیپ انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان انجام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان نهاوند به دلیل شرایط حاد کرونایی با حضور ماشین آلات تیپ انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان خیابان ها و معابر شهر نهاوند ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی مختاری در این خصوص، گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی نهاوند امروز همکاران ما در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان با ماشین های ویژه در سطح شهرستان حضور پیدا کردند و سطح خیابان های پرتردد را ضدعفونی کردند.

وی اظهار داشت: برای دومین مرتبه است که این کار در حال انجام است؛ مرحله اول توسط تیپ نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه انجام شد و امروز مرحله دوم در حال انجام است.

مختاری افزود: از شهروندان درخواست داریم به توصیه های بهداشتی توجه کنند و ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

وی گفت: سپاه و بسیج در کنار مسئولان بهداشتی و در خدمت مردم هستند و با همکاری و همدلی تا پیروزی بر ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه نهاوند شهر نهاوند انصارالحسین ع استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است :

به اطلاع مشترکین گاز طبیعی شهر سمنان می‌رساند به منظور انجام انجام عملیات وصل گاز شبکه در خیابان بیست متری وحدت کلیه مشترکین به شرح ذیل:

*خیابان رسالت ۱۳ - ۱۵ - ۱۷ - ۱۸
*خیابان هلال احمر ۸ - ۱۰
*خیابان کارگر ۲ - ۴ - ۶ - ۸ -۱۰ - ۱۲ - ۱۴ - ۱۶ - ۱۸ - ۲۰ و ۵ - ۷ - ۹ -۱۱ - ۱۳
*بلوار کارگر
* بلوار وحدت
در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۵ از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ عصر قطع خواهد شد؛ لذا از کلیه مشترکین واقع در این مناطق درخواست میگردد قبل از خروج از منازل شیر‌های مصرف داخلی و شیر اصلی بعداز کنتور را بسته و در طول مدت یادشده از دستکاری کنتور و رگوگلاتور اماکن خودداری و شیر‌های مصرف داخلی خودرا تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مامورین شرکت گاز شهرستان به حالت بسته نگه دارند.

دیگر خبرها

  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!