Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اجلاس استانی نماز از ۱۵ آبان به مدت یک ماه به‌صورت تلویزیونی و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز سمنانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: پیش اجلاسیه نماز دریازده شهرستان منطقه و استان با مشارکت آموزش‌وپرورش و مدیران یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این طرح با شعار «نماز، مسجد، مدرسه، منزل» برگزار می‌شود، افزود: این اجلاسیه باهمت ستاد اقامه نماز استان و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار خواهد شد.

تجلیل از فعالان اقامه نماز در مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان در بین استان‌های کشور جزو پنج استان برتر و پیشرو در استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) است، تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه نماز استان، از فعالان اقامه نماز در مدارس استان تجلیل می‌شود.

دستورانی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان در ارزیابی کمیت و کیفیت اجلاسیه نماز در سال گذشته شایسته تقدیر ویژه شناخته‌شده است.

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز

دبیر شورای اقامه نماز استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان و ارزیابی عملکرد، دستگاه‌های برتر در سال گذشته معرفی و تقدیر خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین بابیان اینکه اجلاس استانی نماز و جشنواره سرود نماز در استان با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های اجلاس نماز به تولید محتوا و آثار هنری نماز اختصاص خواهد داشت.

وی گفت: در اجلاس استانی نماز از دستگاه‌های فعال و برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و گروه‌های فعال در تهیه محتوا در فضای مجازی در امر نماز شناسایی شوند.

کد خبر 5059297

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش سمنان ستاد اقامه نماز ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع اجلاس استانی نماز آموزش وپرورش استان سمنان اقامه نماز نماز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن