Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های کریم اکبری مبارکه مربوط به فیلم مسافران ساخته بهرام بیضایی است که پس از درگذشت این بازیگر در فضای مجازی دست به دست می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم اکبری مبارکه امروز در سن ۶۸ سالگی و بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، دارفانی را وداع گفت. این بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون همکاری‌های مختلفی با کارگردانان بزرگ ایرانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید موفق ترین این همکاری‌ها، نقش آفرینی اکبری مبارکه در فیلم مسافران ساخته بهرام بیضایی باشد.

یکی از سکانس‌های این پس از درگذشت کریم اکبری مبارکه در فضای مجازی پر بازدید شده و برخی از سینماگران ایرانی از جمله فریدون جیرانی آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

کریم اکبری مبارکه درگذشت + عکس و بیوگرافی

مسافران دهمین ساخته بیضایی بود که در سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ ساخته شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 کد خبر 452440

منبع: ایمنا

کلیدواژه: درگذشت کریم اکبری مبارکه کریم اکبری مبارکه کریم اکبری مبارکه درگذشت بهرام بیضایی فیلم مسافران ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کریم اکبری مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • پُل آستر درگذشت
  • پل آستر درگذشت