Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در نهاوند امروز معابر اصلی و پرتردد شهر نهاوند توسط واحد مقابله با حملات میکربی تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان ضدعفونی شد.

وی افزود: این دومین بار است که طی سال جاری معابر شهر نهاوند از سوی سپاه ضدعفونی می‌شود به طوری که مرحله اول در سطحی گسترده از سوی لشکر نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بهره‌گیری از حدود ۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات ویژه ضد عفونی و دفاع بیولوژیک اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه مرحله دوم توسط چند دستگاه ماشین از سوی تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) در دست اقدام است گفت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و بحرانی تر شدن وضعیت شهرستان، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک تأکید کرد: مردم از حضور در مراسمی مانند عروسی و یا مجالس ترحیم خودداری کنند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر وضعیت را به حالت قبلی برگردانیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا همدان ضد عفونی نهاوند فرمانده سپاه فرمانده سپاه نهاوند معابر اصلی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند