Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:41:13 GMT

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در لنگرود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۶۰۶

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در لنگرود

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در شهر لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و موفق به شناسایی محل دپو کالاهای احتکاری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضایی افزود: ماموران آگاهی در بازرسی از این انبار، ۳۰۲ قلم انواع لوازم خانگی شامل، ۱۵۳ دستگاه هود، ۱۱۷ دستگاه سبزی خوردکن، ۱۱ دستگاه اجاق گاز، ۷ دستگاه یخچال، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه جارو برقی، یک دستگاه سبزی خردکن، سه دستگاه مانیتور و چهار دستگاه کولر را کشف کردند.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از وجود انبارهای قاچاق و احتکار کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی احتکار لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران