Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: صدا و سیما مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف همچون بیکاری، اشتغال، موانع پیش‌روی ازدواج جوانان و غیره را مطرح و از مسئولان پیگیری کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مدیران، معاونین و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان بعد از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: صدا و سیما مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف همچون بیکاری، اشتغال، موانع پیش‌روی ازدواج جوانان و غیره را مطرح و از مسئولان پیگیری کند.

وی «امیددهی به جامعه» را جزو رسالت‌های اصلی صدا و سیما و رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی که همه درگیر ویروس منحوس کرونا بوده، صدا و سیما امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه در امیددهی به مردم، نباید موارد خلاف واقعیت و واهی منعکس شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود در برنامه‌ها و زندگی‌مان به خود، خانواده و یکدیگر «امید» بدهیم.

وی دقت در انتشار اخبار را بسیار مهم و حائر اهمیت دانست و گفت: انتظار می‌رود دقت فدای سرعت نشود، بنابراین درست نوشتن و درست خواندن مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی از مدیران صدا و سیما خواست که به‌صورت هفتگی برنامه‌ای 10 دقیقه‌ای را به مسائل اخلاقی اختصاص بدهند چراکه در این شرایط کنونی جامعه به ترویج مسائل اخلاقی و معنویات نیازمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید تولید برنامه‌های انقلابی و فاخر در صدا و سیما کردستان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

ویژه برنامه‌های هفته وحدت صدا و سیمای کردستان اعلام شدچشمِ امید رئیس صدا و سیما به مجلس یازدهم/ آیا کشاورزی در تلویزیون صاحب شبکه می‌شود؟

برنامه‌های صدا و سیما متناسب با سیاست‌های نظام و ذائقه مردم کردستان است

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیما استان کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: کار در رسانه بسیار سخت بوده چراکه انتظارات روز به روز متکثرتر، پیچیده‌تر و اقتضائات و ذائقه مختلف همه رده‌های سنی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه، از جامعه هسته‌ای و توده‌ای به جامعه متکثر و شبکه‌ای تبدیل شده است، گفت: تعدد مراکز تولید پیام و رسانه‌های مختلف، افزودن فضای مجازی و اینکه خود کاربران و مخاطبین می‌توانند پیام تولید کرده و در تقابل با رسانه قرار بگیرند، خود باعث مشکلات شده است.

عبدالملکی با یادآوری اینکه دشمنان روی استان کردستان سرمایه‌گذاری کرده و همواره دنبال ایجاد فاصله و تفرقه میان مسلمانان شیعه و سنی هستند، عنوان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی برعلیه نظام در استان فعالیت کرده که باید همه مردم هوشیار و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

مدیرکل صدا و سیما کردستان با تاکید بر اینکه باید صدا و سیما و نیروهای انقلابی تقویت شوند، خاطرنشان کرد: رادیو و تلویزیون استان جزو پرنفوذترین رادیوها و تلویزیون‌های سراسری است، به طوری‌که در پ صدا رتبه نخست و بالای 50 درصد مخاطب داشته که با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

وی اعتماد مردم به صداوسیما را سرمایه اصلی این رسانه خواند و افزود: در تلویزیون هم رتبه نخست کشور داشته و خوشبختانه زمینه فرهنگی به لحاظ آداب، سنن، فرهنگ و رسوم در استان فراهم و متکی به چارچوب هستیم.

عبدالملکی با بیان اینکه در منظومه فرهنگی کردستان از آداب، رسوم، سنن، لباس، تاریخ، اقلیم و دفاع مقدس بهره‌مند هستیم، تصریح کرد: رسانه‌ها باید این ظرفیت‌ها را بازنمایی و به مردم معرفی کرده و به تولید برنامه‌های فرهنگی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه باید در تولید برنامه‌ها به رسوم و آداب مردم توجه شود، اظهار کرد: سنندج هم‌اکنون شهر خلاق موسیقی شده و موسیقی مبتنی بر ارزش‌ها و فرهنگ مردم منطقه هم در کردستان جایگاه و طرفدار زیادی داشته که انتظار می‌رود در انعکاس این برنامه‌ها نیز حمایت شویم.

مدیرکل صدا و سیما کردستان با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما متناسب با سیاست‌های نظام و ذائقه مردم است، یادآور شد: برای ایام هفته وحدت نیز برنامه‌های متنوعی از سیمای استانی منعکس خواهد شد.

 معاونین و مشاورین صدا و سیمای استان کردستان نیز در این برنامه هرکدام به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف و تولید برنامه‌های محتوایی و باکیفیت‌تر در صدا و سیما پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با سعه صدر دغدغه‌ها را گوش داد و در پایان مهمانان و حاضرین در نشست را به یک عکس یادگاری مهمانی کرد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان تولید برنامه ها صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند