Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان با اشاره به پیشرفت بالای طرح های اقتصادی شیروان اظهار داشت: اینک گاوداری هزار راسی مولد قلعه چه ۷۰ درصد و گاوداری ۱۰ هزار راسی روستای خرم آباد ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گاوداری روستای خرم آباد که با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ۱۰۷ هکتار زمین اجرا می شود، ظرفیت تولید سالانه ۶۵ هزار و ۷۰۰ تن شیر و هزار تن گوشت را خواهد داشت و برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاوداری مولد هزار راسی قلعه چه هم با استفاده از تسهیلات سامانه کارا به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

فرماندار شیروان در ادامه با اشاره به آمادگی برگزاری مانور نقطه صفر گفت: هیچ رییس دستگاهی نباید تلفن خود را خاموش کند و آماده برگزاری مانور نقطه صفر در هر ساعت باشد تا مبادا کوتاهی صورت گیرد.

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان هم در این نشست گفت: امسال کل منابع اعتبارات ابلاغ شده به شیروان نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

علی اکبر حسین زاده گفت: مجموع کل اعتبارات مصوب این شهرستان امسال، ۴۰۱ میلیارد ریال و ۱۳۰ میلیارد ریال از محل توازن است که امسال وضعیت تخصیص اعتبارات بهتر است و در یک هفته آینده به تمام دستگاه ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: ۹۰ درصد موافقت نامه هایی که به شهرستان ارسال شده، هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است که درمقایسه با سال قبل ۱۳ درصد کاهش دارد.

واگذاری زمین از سوی آموزش و پرورش به دهیاری ها برای ایجاد بازارچه، احداث شهرک جدید و برخورداری از ظرفیت قانونی شهرک های جدید، لایروبی رودخانه های متصل به روستاهای پرجمعیت، لایروبی رودخانه اترک و چایلق در شهر، توسعه و تجهیز مدارس، احداث کانال انتقال آب شهرک گلیان توسط بنیاد مسکن، راه قلهک بخش قوشخانه، تسریع مدرسه در حال بهره برداری شهر قوشخانه و واگذاری مدرسه قدیم به پاسگاه حلوا چشمه از مهم ترین مصوبات جلسه بود.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در شرق خراسان شمالی واقع است.

برچسب‌ها افتتاح طرح اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اعتبارات شیروان افتتاح طرح اعتبارات شیروان اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان