Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های متولی مکلف هستند که اعتبارات کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در محل همان اعتبار هزینه کنند.

عباسعلی بهاری، امروز پنج شنبه ۸ آبان در دومین نشست کارگروه ویژه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال جاری افزود: خرید ساختمان، هر نوع وسیله نقلیه، وسایل لوکس و تزئینی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از محل این اعتبار اکیدا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: دستگاه‌ها نمی‌توانند از این اعتبار برای تعمیر یا تجهیز مراکزی که در محدوده محلات حاشیه‌نشین و مناطق حاد و بحرانی قرار ندارند نیز استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: این اعتبارات در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های متولی اختصاص می‌یابد.

وی اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های اختصاص یافته به استان در سال ۹۹ از ردیف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور تجهیز و تعمیر مراکز اجتماعی فرهنگی، محلات حاشیه‌نشین و همچنین مناطق حاد و بحرانی است.

بهاری گفت: از مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به استان در این زمینه، پنج میلیارد ریال مربوط به نهبندان به عنوان شهرستان حاد و بحرانی است و ۲۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز به محلات حاشیه‌نشین شهرهای بیرجند و قاین اختصاص می‌یابد.

وی درخصوص مراکز و فضاهای مشمول این طرح گفت: اماکن ورزشی، کتابخانه‌ها، پارک، فضای سبز، مدارس، مراکز آموزش دولتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراکز فرهنگی و هنری مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی مستقر در محلات حاشیه‌نشین مراکز و فضاهای مشمول این طرح هستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تجهیزات مورد نظر برای این مراکز که از محل اعتبارات تخصیصی تامین می‌شود فقط باید جزو تجهیزات ضروری مراکز اجتماعی و فرهنگی باشند، خاطرنشان کرد: این تجهیزات در راستای تکمیل زیرساخت‌های لازم برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراکز هدف تامین می‌شوند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آسیب اجتماعی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی محلات حاشیه نشین اجتماعی و فرهنگی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام از پیش‌بینی هزینه ۴۰ میلیارد تومانی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ایلام، هادی کرمی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و احصاء آماری نیازها و مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام امورات عمرانی در مناطق حاشیه شهر ایلام نیاز است.

وی افزود: از این اعتبار مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت جدول کشی مناطق حاشیه شهر شامل محلات آشوری، میلاد، ریزه بندی، تلاش، قائم و کارخانه نمک، و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت این مناطق کمتر برخوردار پیش‌بینی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اضافه کرد: در طرح تفصیلی جدید الحاق این مناطق به شهر ایلام انجام شده و به زودی بعد از اخذ مجوزات شهرداری از شورای شهر و تأیید فرماندار مناقصه جدول‌گذاری و آسفالت این مناطق در چند فاز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ نهضت آسفالت در شهر ایلام افزود: علاوه بر اکیپ آسفالت شهرداری، مجوزات لازم جهت اجاره اکیپ آسفالت و دستگاه آسفالت تراش به مبلغ ۸ میلیارد تومان از بخش خصوصی به شهرداری جهت اجرای نهضت آسفالت در معابر شهر ایلام داده شده است.

وی گفت: وظیفه شهرداری و شورای شهر خدمتگزاری به شهروندان در تمام مناطق شهر است و در این راه هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد.

کد خبر 749796

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین