Web Analytics Made Easy - Statcounter

جک دورسی روز چهارشنبه در جلسه‌ای ۴ ساعته در سنای آمریکا درباره سیاست‌های شبکه تحت مدیریت خود برای واکنش نشان ندادن به اظهارات اخیر رهبر ایران درباره نابودی رژیم صهیونیستی و رد افسانه هولوکاست توضیح داد. نمایندگان سنای آمریکا بشدت از مدیر عامل توئیتر برای اقدام نکردن علیه پست‌های رهبر ایران انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلال این جلسه کوری گاردنر، سناتور ایالت کلرادو به طرز پرخاشگرانه‌ای از دورسی توضیح خواست که چرا توئیتر توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا را برچسب گذاری کرده، اما پیام‌های آیت الله علی خامنه‌ای برچسب گذاری یا حذف نمی‌شود. این سناتور آمریکایی رد افسانه هولوکاست را اقدامی ضد اطلاعاتی دانست و خواستار برچسب گذاری و حذف پیام‌های با این مضامین شد.

گاردنر که از پاسخ‌های داده شده توسط دورسی ناراضی بود، گفت: برای من عجیب است که شما توییت‌های رئیس جمهور را برچسب گذاری کرده اید، اما توییت‌های آیت الله خامنه‌ای در مورد انکار هولوکاست یا پاک کردن اسرائیل از نقشه جهان را حذف نکرده اید. "

مدیر عامل توئیتر در پاسخ گفت: اعتقاد ما بر این است که شنیدن سخنان رهبران جهانی برای همه افراد مهم است و ما در مورد رهبران جهان سیاست‌هایی داریم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که به حق صحبت کردن و انتشار آنچه نیاز هست، احترام می‌گذاریم.

سناتور‌های آمریکا مدعی هستند که اگرچه توییتر انکار هولوکاست را در سیاست اطلاعات نادرست خود لحاظ نمی‌کند، اما این پست‌ها می‌توانند تحت سیاست‌های "رفتار نفرت انگیز" و "تجلیل از خشونت" حذف شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا رهبر انقلاب پارسی خبر آمریکا مجلس سنا توییتر برچسب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است