Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:47:33 GMT

رئال 2 بازیکن می دهد دیبالا را می گیرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۰۶۲

رئال 2 بازیکن می دهد دیبالا را می گیرد

طبق ادعای کالچو مرکاتو پائولو دیبالا ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی یوونتوس را به مقصد رئال ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باشگاه رئال مادرید حاضر است هر کاری انجام دهد تا پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس را در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو به خدمت بگیرد. برای این مهم ممکن است شاهد معاوضه بازیکن بین دو باشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در تلاش است تا بر سر تمدید قرارداد با دیبالا به توافق برسد اما رئال که سخت علاقه کند به این ستاره چپ پاست؛ حاضر است ایسکو به علاوه وینیسیوس را به یووه بدهد و در عوض دیبالا را جذب کند.

 

 

 

 

رئال تنها باشگاه خواهان دیبالا نیست و طبق ادعای همین منبع، چلسی نیز تماس هایی با یوونتوس داشته است. رئال اما دست بالاتر را دارد چرا که پیشنهاد این باشگاه به یوونتوس جذاب تر و وسوسه کننده تر است.

 

 

 

 

اختلافات اخیر بین کریم بنزما و وینیسیوس به نوعی باعث شده تا سران باشگاه گزینه فروش این بازیکن برزیلی خوش تکنیک را در دستور کار قرار دهند. ایسکو نیز اخیرا در جریان ال کلاسیکو روی نیمکت با مودریچ و مارسلو در مورد ناراحتی اش از نیمکت نشینی و بی اعتمادی های زیدان صحبت می کرد که تصویرش توسط دوربین ها شکار شد. به نظر می رسد دوران حضور او در رئال را نیز باید تمام شده دانست.

 

 

دیبالا وینیسیوس جونیور ایسکو رئال مادرید یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا وینیسیوس جونیور ایسکو رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت