Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، علیرضا فلاحی بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، افزون بر ۵۰ واحد مسکونی به دلیل بالا آمدن آب در روستای فولادمحله دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان افزود: پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به‌صورت اعتباری یا تأمین مصالح برای ساخت یا نوسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده روستای فولادمحله انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان نگرانی برای پرداخت تسهیلات برای بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی در روستای فولادمحله وجود ندارد و بنیاد مسکن به تعهدات خود برای رفع مشکلات اهالی  منطقه پایبند خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای سمنان گزارشی از وضعیت بالا آمدن آب در روستای فولادمحله برای اجرای طرح‌های زیرساختی و جلوگیری از بروز حوادث این‌چنینی به اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان ارائه دهد.

معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در فولادمحله برای گره‌گشایی از مشکلات اهالی این روستا بسیار ارزشمند است و به‌طور حتم نتایج خوبی در این جلسه جمع‌بندی خواهد شد.

نبی‌الله فولادی ادامه داد: مشکل بالا آمدن آب در روستای فولاد محله مربوط به یک یا دو سال اخیر نیست؛ بلکه این دغدغه باید ۱۰ سال پیش برطرف می‌شد.

وی بیان کرد: عزم مسؤولان استان سمنان برای رفع مشکل کم‌آبی، لایروبی قنات، پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده روستای فولادمحله ستودنی است و از تلاش‌های همه‌جانبه مدیران استان برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان سمنان روستا مسکن مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان فولادمحله تسهیلات مهدی شهر روستای فولادمحله استان سمنان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان