Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:18:41 GMT

۲ جایگاه «سی ان جی» در بروجرد قطع انشعاب گاز شدند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۳۴۷

۲ جایگاه «سی ان جی» در بروجرد قطع انشعاب گاز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تأمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان و همچنین مالکان و کارکنان جایگاه‌ها و در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن سوخت گیری، دو جایگاه CNG به دلیل داشتن موارد متعدد عدم انطباق‌های پر خطر و با خطر متوسط، مشمول قطع انشعاب گاز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این موضوع که استاندارد سازی و بازرسی ادواری از جایگاه‌های CNG مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و این مهم در تمامی جایگاه‌های CNG در سطح استان در طول سال و با استفاده از توان کارشناسی شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده انجام می‌شود، افزود: همچنین برای یک جایگاه CNG دیگر به دلیل داشتن عدم انطباق‌های متعدد، درخواست قطع انشعاب گاز شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان، گفت: در صورت عدم همکاری مالکان و یا بهره برداران جایگاه‌های CNG با شرکت‌های بازرسی همکار استاندارد، در خصوص استانداردسازی و انجام بازدیدهای دوره‌ای، در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، انشعاب گاز جایگاه‌ها قطع خواهد شد.

کد خبر 5059378

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان جایگاه سی ان جی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل انشعاب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته