Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این سفارتخانه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در ادامه پیگیری های قبلی این سفارت با هدف حل مشکل دانشجویان برای ادامه تحصیل در سال تحصیلی پیش رو، طی دیدار مجازی مورخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۹ سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم با مشاور دیپلماتیک وزیر امور دانشگاه ها و علوم جمهوری ایتالیا، طرف ایتالیایی موافقت کرد زمان ارایه روادید دانشجویان تا پایان ژانویه ۲۰۲۱ تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز پنجشنبه بخش رسانه‌ای سفارت ایران در رم، این اطلاعیه می افزاید: دستورالعمل های لازم در این ارتباط را به دانشگاه ها و سفارت ایتالیا در تهران منعکس خواهند شد؛ لذا با تمهید صورت پذیرفته امید است مشکل تمامی دانشجویان حل و زمینه ادامه تحصیل این عزیزان فراهم می‌شود.

پیش از این رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در دیدار با کاردار ایتالیا در تهران به بررسی راه حل های رسیدگی به مطالبات دانشجویان ایرانی و سرعت بخشیدن به صدور روادید تحصیلی پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانشجویان ایرانی ایتالیا روادید ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد، گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.
با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش، تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر، حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش‌سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان "خانه" واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری کرد تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد