Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:43:10 GMT

دستگیری اخلالگران آرد گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۶۶۵

دستگیری اخلالگران آرد گلستان و چند خبر کوتاه

**

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان تعدادی از اخلالگران و دلالان حوزه آرد استان که از چند ماه پیش در شهرهای گرگان و گنبدکاووس اقدام به خرید و فروش آرد یارانه‌ای و ایجاد بازار سیاه در این حوزه می‌کردند، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

**

به گفته فرماندار مراوه‌تپه یک دستگاه خودروی حامل تانکر سیار آبرسانی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به منظور بهبود ناوگان تامین آب شرب مناطق روستایی این شهرستان مرزی از سوی بنیاد علوی و طی مراسمی باحضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان و نماینده نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی به اداره آب و فاضلاب مراوه‌تپه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانگلدی ضمیر افزود: هم اکنون به ۱۷ روستا از ۱۰۸ روستای مراوه‌تپه به صورت سیار آبرسانی می‌شود و قرار است تا پایان امسال مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی درحوزه تامین آب شرب بهداشتی، ایجاد شبکه آبرسانی، بهسازی چاه‌ها و چشمه‌های تامین کننده آب شرب مناطق روستایی این شهرستان مرزی واقع در منتهی الیه شرق استان گلستان هزینه شود.

**

به گفته مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس قرار است طی هفته آینده ۵۷۰ معلم حق التدریس این شهرستان مرزی براساس امتیاز بندی‌های انجام شده به نیروهای پیمانی، تبدیل وضعیت شوند.

**

به مناسبت آغاز هفته وحدت ( ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول ) و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس و شهر مرزی اینچه برون، فرماندار ویژه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی این هفته فرخنده را تبریک گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی، آخوند عبدالکریم جاور، آخوند عبدالباسط نوریزاد و آخوند مدد هوشمند به همراه عبدالقدیر کریمی و امانقلیچ شادمهر در این پیام مشترک برلزوم تلاش برای تقویت هرچه بیشتر وحدت، اخوت و برادری در امت اسلامی به منظور مقابله و نقش برآب کردن توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام تاکید کردند.

**

براساس اعلام هیات سوارکاری گنبدکاووس، فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان از ۱۵ آبان ماه جاری شروع خواهد شد و مطابق آن ثبت نام مربیان اسب‌های شرکت کننده در هفته اول این مسابقات از روز شنبه ۱۰ آبان شروع می‌شود.

مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس با شروع بیماری کرونا در اسفند سال گذشته تعطیل شده بود.

برچسب‌ها گنبدکاووس آب و فاضلاب هفته وحدت گلستان وزارت آموزش و پرورش وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس آب و فاضلاب هفته وحدت گلستان وزارت آموزش و پرورش وزارت اطلاعات گنبدکاووس آب و فاضلاب هفته وحدت گلستان وزارت آموزش و پرورش وزارت اطلاعات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۳۹ فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری‌های غیرمجاز ۲۲۸ هزار و ۹۷۰ متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس