Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:57:21 GMT

اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۹۲۱

اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در اندیمشک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: همزمان با این هفته طرح «همکلاسی مهربان» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان طرح «شهید بهنام محمدی» اجرا می‌شود.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان سالروز شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده توسط رژیم بعثی عراق آغاز می‌شود اظهار کرد: روز ۱۳ آبان لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان تسخیر شد که به دلیل شهادت تعدادی از این دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تبعید امام خمینی (ره)، این روز به عنوان روز استکبارستیزی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود دانش‌آموز در مدارس، برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان اندیمشک به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

 

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و اذعان کرد: همزمان با این هفته «طرح همکلاسی مهربان» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان طرح «شهید بهنام محمدی» اجرا می‌شود.

 

کریم‌پور تصریح کرد: زنگ ایثار و استکبارستیزی به نمایندگی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه شاهد گلستان و مدرسه دخترانه ستایش نواخته خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی و پویش «مرگ بر آمریکا» در شبکه شاد عنوان کرد: راه‌اندازی پویش «چرا مرگ بر آمریکا» و برگزاری نشست‌های بصیرتی نیز در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدای دانش‌آموز، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز به صورت محدود، تجلیل از سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی و فرماندهان واحدهای برتر دانش‌آموزی و بازدید علمی دانش‌آموزان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سد و نیروگاه دز از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ویروس کرونا شهید حسین فهمیده هفته بسیج دانش آموزی استکبار ستیزی هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند