Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی عبدیان درباره اخبار مربوط به جدایی مهدی‌پور از استقلال گفت: جدایی مهدی پور را قویا تکذیب می‌کنم. باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، مهدی پور را جذب کرده و تمام بازیکنان با نظر کادرفنی جذب یا تمدید می‌شوند و طبق آخرین صحبتی که من با آقای فکری داشتم، تمایل به حفظ مهدی‌پور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار چنین اخباری تنها به برهم خوردن تمرکز بازیکنان منجر می‌شود. قرارداد مهدی پور با استقلال سه ساله است. ما به او نیاز داریم و به هیچ وجه خبر منتشر شده صحت ندارد.

وی درباره وضعیت رضایت‌نامه محمد نادری و شایعاتی پیرامون رقم رضایت نامه این بازیکن هم گفت: باشگاه کورتریک امروز رضایت نامه نادری را صادر کرد. در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری بازیکن با ارزش تیم فوتبال استقلال خودش مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را در ۴ قسط به این باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه این باشگاه ضمن تشکر از نادری بابت همدلی و البته گذشت فراوانش عنوان کرد: متاسفانه باید بگویم که عده‌ای با نیت ضربه زدن به استقلال رقم‌های غیر واقعی منتشر کردند و سعی کردند با شیطنت در این مورد، به خیال خودشان برای ما مشکل تراشی کنند ولی الحمدالله این اتفاقات نتوانست خللی بر همکاری باشگاه استقلال و نادری وارد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی عبدیان خبرگزاری فارس محمد نادری استقلال کورتریک بلژیک مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، محمد نادری مدافع جپ پا تراکتور در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان اینت تیم بود و با نفوذهای پرتعداد حملات زیادی را روی دروازه این تیم شکل داد.

نادری در این مسابقه میل هجومی  بالایی دارد و در اکثر حملات نزدیک به محوطه جریمه ذوب آهن دیده می‌شود، او با ارسال‌های زمینی و نفوذهای موفق تراکتور را چند مرتبه در آستانه گلزنی قرار داد.

بازگشت‌ها و کارهای دفاعی خوب محمد نادری باعث شده تا او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تراکتور باشد و اکثر حملات این تیم از سمت او شکل بگیرد و با دوندگی بالا به خوبی خط دفاعی را هم پوشش دهد و فرصت خلق موقعیت به ذوب آهن ندهد.

محمد نادری فرم خوب و ایده‌آلی دارد و با توجه به آمادگی که از خود نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این مسابقه و در ادامه فصل برای تراکتور خواهد بود و حمید مطهری حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟