Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۶۰۹ نفر شامل هزار و ۶۷۳ زن و چهار هزار و ۹۳۶ مرد برای اشتغال در کاریابی‌های استان ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۵ دفتر کاریابی و مشاوره شغلی در استان فعال بوده و جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گروسی گفت: کاریابی‌های غیر دولتی که از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین مجوز دریافت کرده اند باید در معرفی کارجویان ثبت نام شده برای اشتغال در فرصت‌های شغلی، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی این اداره را رعایت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در دفاتر کاریابی‌ها مبلغ ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است و کاریابی‌ها می‌توانند بابت به کارگماری کارجو برای قراردادهای یک ساله حداکثر ۵۰ درصد دستمزد مصوب شورای عالی اشتغال در سال جاری را دریافت کنند.

وی گفت: همچینن کاریابی‌ها می‌توانند حق الزحمه به کارگماری خود را به صورت اقساطی دریافت کرده و جهت تضمین پرداخت اقساط توسط کارجو، سفته‌ای به میزان حداقل دستمزد منعقد شده میان کارفرما و کارجو را دریافت نموده و  رسید آن را ارائه کنند.

گروسی افزود:این سفته به صورت امانت نزد کاریابی باقی می‌ماند و در صورت جذب نشدن کارجو، حداکثر ۴۵ روز و مبلغ نقدی پیش دریافت، حداکثر ظرف یک هفته به کارجو مسترد می‌شود.

وی تصریح کرد: کاریابی‌ها می‌توانند در زمان معرفی کارجو به فرصت شغلی و در صورت تمایل وی مبلغ ۲ میلیون ریال به صورت علی الحساب و به عنوان پیش پرداخت حق الزحمه به کارگماری تعیین شده دریافت نماید که این مبلغ در صورت جذب نشدن کارجو همان روز، قابل عودت و بازپس گیری است.

گروسی اضافه کرد: کاریابی‌ها حق دریافت حق الزحمه به کارگماری برای مدت اشتغال کمتر از یک ماه را ندارند.

وی تاکید کرد: کاریابی‌ها مکلفند جدول تعرفه‌های قانونی خود اعم از ثبت نام و به کارگماری را در معرض دید عموم قرار داده و به هیج عنوان حق ندارند خارج از تعرفه، مبلغی از مراجعان دریافت کنند.

گروسی گفت: از کلیه کارجویان و مراجعان به کاریابی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، دریافت وجه اضافی و غیر متعارف و خارج از تعرفه‌های ابلاغی را به واحد اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها گزارش کنند تا برابر مقررات اقدام قانونی به عمل آید.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا اشتغال زایی اشتغال فراگیر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا اشتغال زایی اشتغال فراگیر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اختصاصی ایرنا اشتغال زایی اشتغال فراگیر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی استان قزوین کاریابی ها حق الزحمه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد