Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:09:08 GMT

نماز جمعه یاسوج به صورت عمومی برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۴۰۴

نماز جمعه یاسوج به صورت عمومی برگزار نمی شود

خاضع گفت: تا اطلاع ثانوی نماز جمعه در شهر یاسوج به صورت عمومی برگزار نمی شود.

حجت لاسلام «سید جواد خاضع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توجه به تداوم شیوع کرونا و این که سلامت شهروندان برای ستاد نماز جمعه از اهمیت والایی برخوردار است، مقرر شد به منظور حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع ثانوی نماز جمعه در شهر یاسوج صرفا با حضور اعضای ستاد نماز جمعه اقامه شود و از برگزاری به صورت عمومی خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد نماز جمعه شهر یاسوج گفت: از شهروندان درخواست داریم به مصلی نماز جمعه مراجعه نفرمایند و همگی برای ریشه کن شدن این بیماری، توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان را به صورت کامل رعایت و به هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

 

وی اظهار امیدواری کرد: با توسل و تضرع مومنین به درگاه الهی، شاهد بهبود شرایط و رخت بربستن این ویروس منحوس باشیم و چشم همه ما به جمال مؤمنان در نمازهای جمعه و جماعت، مجالس دعا و مناسک جمعی مردم متدین و خداجوی روشن شود.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماسک یاسوج ستاد نماز جمعه کرونا سلامت نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد