Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روزنامه «الوطن»، فدراسیون فوتبال قطر بخش دوم پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ فوتبال آسیا را که شامل کلیه شرایط قانونی هماهنگ با کنفدراسیون فوتبال آسیا است را ارائه داد.

این بخش بیانگر تعهد فدراسیون فوتبال قطر در تحقق کلیه شرایط میزبانی مطالب با برنامه مصوب و تلاش برای سازماندهی مسابقات بر اساس بالاترین استانداردهای بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر که پیش از این پیشنهاد و در گام نخست اسناد و مدارک درخواست میزبانی را به AFC ارائه کرده بود، این بار و در دومین اقدام مدارک لازم را از طریق سفیر خود در مالزی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل داده است.

ایران، هندوستان، عربستان و ازبکستان هم از دیگر کشورهای خواهان برگزاری مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا هستند.

فدراسیون فوتبال ایران هنوز خبری از ارائه این بخش از مدارک برای نشان دادن تعهد خود در تحقق کلیه شرایط میزبانی مطلوب با استاندارد بالا منتشر نکرده است و مشخص نیست که آیا این اقدام را انجام داده یا خیر.

میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بر عهده کشور چین است.

کد خبر 5059573 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال عربستان جام ملتهای آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی مهدی رسول پناه هندبال لیگ برتر والیبال جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا