Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مربی تیم ملی تپانچه در خصوص تمرینات تیم ملی تپانچه اظهار کرد: تمرینات تپانچه در حال انجام است، ورزشکاران خوب و منسجم به تمرینات می‌آیند. امروز چهاردهمین دوره از تمرینات تیم تپانچه به اتمام خواهد رسید. دور بعدی تمرینات با یک هفته استراحت از شنبه ۱۷ آبان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

           

 

نصراصفهانی در خصوص مسابقات آنلاین قزاقستان گفت: شرایط تیراندازان خوب است و در مسابقات آنلاین هم نتیجه خوبی به دست آمد. فروغی در این مسابقات به مقام اول و گلخندان با یک اختلاف امتیاز دوم شد. پورحسینی هم در رده چهارم ایستاد. خداراشکر وضعیت ورزشکاران خوب است و اگر همین‌طور شرایط پیش رود می توانیم با آمادگی خوبی در المپیک شرکت کنیم.

 

مربی تیم ملی تپانچه در مورد مشکلات سر راه ملی‌پوشان گفت: مشکلاتی هم وجود دارد که مربوط به سلاح ورزشکاران می‌شود. سلاح ورزشکاران از نظر فنی فرسوده شده و نیاز به بروزرسانی دارد. دادگر قول داده است که ظرف دو ماه آینده سلاح های فروغی و رستمیان دو المپین تیم ملی به روز رسانی شوند.

 

وی در ادامه گفت: دادگر گفته اگر نتوانیم سلاح‌های این دو ورزشکار را از آلمان وارد کنیم از همین فروشگاه‌های داخلی که از قبل وارد شده است تهیه خواهد کرد. البته باید بابت سلاح‌هایی که از فروشگاه تهیه می شود هزینه کرد. برای هر دو قبضه ۱۶۰ میلیون تومان خواهد شد. هر سلاح حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون هزینه خواهد شد.

 

مربی تیم ملی تپانچه در ادامه در خصوص کمبود فشنگ نیز گفت: در تپانچه فقط رستمیان از فشنگ استفاده می‌کند. فشنگ نیاز داریم اما به خاطر کمبودها مجبوریم طوری مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم تا با داشته‌ها ورزشکارانمان را در وضعیت مناسب قرار دهیم.

 

نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه در این خصوص گفت: رییس فدراسیون پیش بینی کرده است که از این ماه نفری ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به ورزشکاران پرداخت کند. نمی‌دانم دقیق برای چند نفر پرداخت شود اما قول داده است از این ماه مبلغی را هم المپین‌ها و هم برای رزروها پرداخت کند. در تیم ملی تپانچه ۲ المپین و ۲ ورزشکار رزرو داریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی تپانچه مربی تیم ملی تپانچه مربی تیم ملی تپانچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک