Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:24:39 GMT

پیولی: از اول برای تعویض زلاتان برنامه داشتیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۹۵۷

پیولی: از اول برای تعویض زلاتان برنامه داشتیم

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از پیروزی 3-0 مقابل اسپارتاپراگ درباره علت تعویض کردن زلاتان ابراهیموویچ بین دو نیمه بازی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان پیروزی 3-0 آث میلان بر اسپارتا پراگ در لیگ اروپا زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ روسونری که در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد در نیمه دوم وارد زمین نشد تا مشخص شود که او بین دو نیمه تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی گفت تعویض زلاتان بین دو نیمه از پیش از شروع بازی جزئی از برنامه های میلان بوده است.

 

 

بعد از گلزنی براهیم دیاز برای میلان در نیمه اول زلاتان در دقیقه 36 ضربه پنالتی را به تیر افقی دروازه کوبید و فرصت گلزنی را از دست داد. او بین دو نیمه با رافائل لیائو تعویض شد و لیائو چند دقیقه بعد از شروع این نیمه گل دوم میلان را به ثمر رساند و روسونری در نهایت با گل دیوگو دالوت موفق شد حریف چک خود را 3-0 شکست دهد.

 

پیولی در پایان بازی گفت: " ما تعویض زلاتان را از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. زلاتان یک قهرمان است و احتمالاً می خواست ادامه بدهد ولی ما روز یکشنبه یک بازی خیلی دشوار داریم و برای من مهم بود که تعادل را از همه نظر حفظ کنم".

 

 

سرمربی میلان در ادامه درباره پیروزی تیمش گفت: " تیم ما می داند درون زمین چه باید بکند و بازی را چطور بخواند. ما قبل از این هم مقابل رم عملکرد خوبی داشتیم و البته می توانستیم برخی لحظات را بهتر کنترل کنیم. ولی ما امروز از فضاهایی که در اختیارمان بود بهترین استفاده را کردیم. این را باید اعتراف کنم که همه بازیکنان میلان آنقدر خوب کار می کنند که انتخاب ترکیب یازده نفره اصلی روز به روز برایم دشوارتر می شود".

 

 

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد