Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ۱۰ گانه در شهرهای با وضعیت قرمز یک هفته دیگر تا شانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، پنجشنبه شب ۸ آبان به خبرنگاران اعلام کرد: همه محدودیت‌هایی که ما پیشنهاد دادیم مورد پذیرش قرار نگرفت از جمله دورکاری و حضور ۵۰ درصدی یا دوسومی کارکنان ادارات، اما محدودیت‌های ۱۰ گانه مورد موافقت گرفت و دو بار هم در استان خراسان جنوبی تمدید شد یعنی سه هفته (از ۲۰ مهر ماه) را با این محدودیت‌ها پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: طی سه هفته گذشته با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مصوبه ستاد استانی، محدودیت‌هایی به وزارت کشور و در واقع به نمایندگان ستاد ملی کرونا پیشنهاد شد چون قرار است محدودیت‌هایی را که ما پیشنهاد می‌کنیم وزارت کشور و وزارت بهداشت تایید و سپس به استان ابلاغ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: محدودیت‌هایی را که درباره ۴۳ شهرستان بحرانی اعلام کردند، در حوزه اصناف است و درخصوص ادارات فقط برای تهران رسما اعلام شد که با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند و هیچ شهر دیگری در کشور نیست که این محدودیت به طور رسمی درباره آن اعلام شده باشد.

دهقانی ادامه داد: امروز هم اعلام شد که ستاد ملی کرونا با درخواست ما برای تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ۱۰ گانه در شهرهای دارای وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) موافقت کرد ولی بالاتر از این، ستاد استانی و دانشگاه علوم پزشکی اختیار و مجوز ندارد که بدون نظر و تایید ستاد ملی کرونا تعداد کارکنان ادارات را کم یا اینکه محدودیتی را درباره اصناف اعمال کند.

وی بیان کرد: درباره ۴۳ شهر بحرانی فقط محدودیت صنفی برای اصناف و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ و نه ادارات است.

وی یادآور شد: هر هفته جلسات ستاد استانی را در روز بعد از تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا یا ظهر همان روز برگزار ‌کردیم، اما در ۲ هفته گذشته ستاد ملی تشکیل نشده چراکه شنبه ۲ هفته قبل (۲۶ مهر ماه) روز تعطیل بود و شنبه گذشته (سوم آبان ماه) هم ستاد ملی در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مقام معظم رهبری تشکیل شد.

دبیر ستاد استانی پیشگیری و کنترل کرونا خاطرنشان کرد: شنبه هفته آینده جلسه ستاد ملی برگزار می‌شود و ستاد استانی هم ظهر همان روز تشکیل جلسه خواهد داد تا ادامه همان مسیر قبلی را در ستاد استانی داشته باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت کرونایی ستاد ملی کرونا محدودیت هایی خراسان جنوبی ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد