Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت آمریکا اعلام کرد مطمئن نیست تولید نفت این کشور به سرعت به ۱۳ میلیون بشکه در روز بازگردد. وی در ماه اوت هشدار داده بود ۱۸ ماه طول می‌کشد تا تقاضا برای سوخت‌های مایع در آمریکا به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، دن برویلت، وزیر نفت آمریکا اعلام کرد مطمئن نیست تولید نفت این کشور  به سرعت به 13 میلیون بشکه در روز بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا در ژانویه 2020 قبل از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا 13 میلیون بشکه در روز نفت تولید می‌کرد.

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

وی دلیل این اظهار نظر را کافی نبودن تقاضای مصرف کنندگان برای نفت خام دانست.

برویلت در مجمع انرژی سراویک هند گفت: «ما هنوز تقاضایی برای تولید نداریم و هنوز هم درگیر ذخایری هستیم که طی همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته اند».

 در نتیجه، تولید نفت آمریکا در سال آینده میلادی حدود 11 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

تعداد چاه های نفت آمریکا 6 حلقه افزایش یافتتخلیه سکوهای نفتی خلیج مکزیک آمریکا قبل از طوفان زتا

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور از ماه آوریل رو به کاهش گذاشته و در هفته اول این ماه از روزی 13.1 میلیون بشکه در روز به 12.4 میلیون و بعد در هفته اول ماه مه به 11.9 میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید نفت آمریکا در ماه ژوئن تا 11.1 پایین آمد و در هفته اول جولای به 11 میلیون بشکه در روز رسید.

 تولید نفت این کشور در ماه اوت به خاطر شرایط بازار تا 10.7 میلیون بشکه در روز سقوط کرد و در ماه های سپتامبر و اکتبر بین 9.9 و 11.1 میلیون بشکه در روز در نوسان بود.

 گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا از فعالیت‌های حفاری نشان می دهد تولید در ماه نوامبر کمتر از اکتبر خواهد بود که نشان می‌دهد تولید نفت آمریکا به این زودی‌ها بهبود نخواهد یافت.

 وزیر نفت آمریکا در ماه اوت اعلام کرد 18 ماه طول می‌کشد تا تقاضا برای سوخت‌های مایع در آمریکا به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد.

 انتهای پیام/128

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید نفت این کشور میلیون بشکه در روز تولید نفت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته است که شرکت هواپیماسازی بوئینگ به دلیل فقدان یکی از قطعات اصلی هواپیمای پهن‌پیکر «۷۸۷ دریم‌لاینر» که با همکاری مشترک یک شرکت آمریکا و یک شرکت روسی ساخته می‌شود، قادر به تولید این مدل هواپیما نیست و به دردسر افتاده است.

وال‌استریت‌ژورنال نوشت: مبدل حرارتی که در سیسم کنترل محیطی هواپیما استفاده شده و دمای قطعات الکترونیکی آن را تنظیم می‌کند، پیش‌تر با همکاری مشترک شرکت آمریکایی «کالینز اروسپیس» و شرکت «اچ‌اس-نائوکا» مستقر در مسکو ساخته می‌شود.

با این حال، این همکاری مشترک مارس ۲۰۲۲ و اندکی پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، به عنوان بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، متوقف و خط تولید قطعات تنظیم دما به کارخانه جدید «کالینز اروسپیس» واقع در آمریکا و انگلیس منتقل شد. آنها در ابتدا موفق به تامین تقاضای بوئینگ بودند اما حالا با کمبود این قطعه روبه‌رو شده‌اند زیرا بوئینگ تصمیم به افزایش تولید «دریم‌لاینر» گرفته است.

دِیو کالهون، مدیر اجرایی ارشد بوئینگ در ماه آوریل گفته بود: «وقتی حمله اتفاق افتاد، خط تولید منتقل شده اما ظرفیت تولید با تقاضای ما همخوانی ندارد.

بوئینگ هفته گذشته به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به دلیل فقدان مبدل حرارتی و همچنین صندلی کابین، قادر به تولید کافی دریم‌لاینز نیست. تولید ماهانه بوئینگ ۷۳۷ مکس نیز به دلیل مشکلات این شرکت در رفع نواقص فنی(جدا شدن دریچه روی بال یک فروند هواپیمای خطوط هوایی آلاسکا در ماه ژانویه) تک‌رقمی شده است. این مدل سابقه طولانی در حادثه‌آفرینی دارد به طوری‌که حوادث رخ‌داده برای این مدل ناشی از نقص فنی، در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به مرگ بیش از ۳۴۰ نفر منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!