Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر «هانس کلوگ» - مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا - گفت: موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۸ در اروپا از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است که تنها بیش از ۱.۵ میلیون مورد ابتلا هفته گذشته شناسایی شده است.

مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا در نشستی با وزرای بهداشت کشورهای اروپایی افزود: قاره اروپا بار دیگر به کانون اصلی همه گیری بیماری کووید-۱۹ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار داد: موارد بستری در بیمارستان به سطحی افزایش یافته است که از فصل بهار با آن مواجه نبوده ایم همچنین در مدت دو هفته گذشته موارد ابتلا از هفت میلیون به ۹ میلیون نفر رسیده و موارد مرگ و میر ناشی از این بیماری در این منطقه در هفته گذشته افزایش ۳۲ درصدی داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، اروپا درگیر موج دوم بیماری کووید-۱۹ است و در بسیاری از کشورها محدودیت های جدیدی به منظور مهار گسترش کروناویروس اعمال شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس اروپا ویروس کرونا همه گیری کانون کرونا بهداشت جهانی علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟
  • درمان جدید بیماری آلزایمر