Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز جمعه  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ساختمان و سالن های نگهداری، درمان و سالن آموزش با همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی کاملا تجهیز شده که با حضور مسوولان کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در محوطه این کمپ کارگاه های آموزشی، سالن های ورزشی نیز تدارک دیده شده است، افزود: قبل از اقدام به راه اندازی این مجموعه مدرن آمار های مختلفی از دستگاه های متعدد احصا شد و با برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه محقق اردبیلی ، آسیب های اجتماعی و بزهکاری ها اولویت بندی شده که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اکثر بزهکاری ها به مواد مخدر و اعتیاد ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ندایی افزود: بیش از ۸۰درصد از سارقان دستگیر شده به مواد مخدر اعتیاد داشته اند و حتی در حین مرخصی به سرقت دست می زنند.
معاون سیاسی استاندار اردبیل تشریح  کرد: دفاتر تسهیل گر در حاشیه شهر راه اندازی شده که با ترسیم نقشه راه در شناسایی افراد و خانواده ها اقدام کرده و نتیجه تحقیقات با نگاه کارشناسی آنالیز می شود.
وی با اشاره به اینکه باید معضلات و آسیب های اجتماعی بصورت  ریشه ایحل شود گفت: متاسفانه بیشتر معضلات ریشه در مواد مخدر و اعتیاد دارد.
او با اشاره به اینکه تا بحال نتیجه خوبی از مراکز ترک اعتیاد حاصل نشده است، گفت: هزینه زیادی برای ترک اعتیاد افراد معتاد صرف می شود اما بعد از ترخیص باید فکری برای نگهداری و اشتغال این افراد کرده باشیم. 
ندایی ضمن تقدیر از نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان هایی که بطور مستقیم در پیشگیری از اعتیاد دخیل هستند، افزود: مساله شناسایی و درمان افراد از اهمیت زیادی برخوردار بوده  و نجات یک فرد در واقع نجات یک جامعه است.
معاون استاندار اردبیل همچنین از افتتاح مرکز باز آفرینی بخش بانوان در زرناس خبر داد و افزود: این مجموعه هم برای بخش زنان تجهیز شده و امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها متولی در توقف معضل اعتیاد گام های موثری برداریم.

برچسب‌ها معتادان متجاهر استان اردبیل سلامت روان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر استان اردبیل سلامت روان معتادان متجاهر استان اردبیل سلامت روان اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است