Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کشاورز روز جمعه از تعامل ویژه این سازمان با کارگاه های درحال فعالیت به منظور حمایت از تولید و اشتغال سخن گفت و ابراز داشت: ۲۴۲۵ واحد خبازی در استان فارس فعال هستند که در این واحدهای کارگری جمعا ۷ هزار و ۲۷۵ نفر با میانگین  سه  نفر نیروی شاغل  به فعالیت مشغول‌اند و تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی افزود: خبازی‌های فعال دراستان فارس از یارانه‌های تعیین‌شده در قانون به‌صورت ویژه برخوردارند وحمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گفته این مقام مسوول جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی هفت میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به‌عنوان یارانه از سوی دولت تامین می‌ شود که شایان توجه است و کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحدهای خبازی تلقی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس یادآور شد: این سازمان با سیاست‌های اعمال شده درصدد است با واحدهای کارگاهی نهایت همراهی و تعامل را برای حمایت از تولید و اشتغال داشته باشد.

کشاورز مطالبات این سازمان را از واحدهای کارگاهی در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۲۰۰میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در صورت وصول می‌توان بسیاری گره‌های موجود را برای ارایه خدمات در بخشهای حمایتی و درمانی گشود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی نانوا فارس پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی نانوا فارس سازمان تامین اجتماعی نانوا فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن شرق زنجان با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحد های مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود، گفت: تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساختها شتاب می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکتهای خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه کارگزار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها، در واریز آورده ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

کد خبر 6100449

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد