Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: هم اکنون امکان اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی سالاریه مهیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، غلامحسین هاشمیه مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید شهرک صنعتی سالاریه ورامین دارای پیشرفت خوبی بوده و در حال توسعه می باشد و با وجود تمامی مشکلات اقتصادی ، اما شاهد ایجاد و افتتاح کارخانه های جدیدی در شهرک بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:خوشبختانه با بازیدها و پیگیری های انجام شده توسط امام جمعه محترم  موقت و مسئول محترم بسیج کارگری شهرستان ورامین، مشکل چندین واحد صنعتی در این شهرک مرتفع گردیده و پیگیری رفع موانع تولید همچنان ادامه دارد.

عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه همچنین عنوان داشت: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون به لطف خدا بیش از ۸۵۰ نفر به واحدهای صنعتی معرفی شده و بیش از ۴۱۰ نفر جذب شده و مشغول بکار هستند.

 هاشمیه در ادامه از اعلام نیاز واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سالاریه جهت جذب نیروی کار خبر داد و بیان کرد: هم اکنون زمینه جذب نیروی کار و اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی سالاریه مهیا میباشد .
مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه از زحمات امام جمعه موقت محترم شهرستان ورامین جهت نگاه دلسوزانه به تولید و رفع موانع تولید کنندگان شهرستان ورامین علی الخصوص شهرک صنعتی سالاریه  و تلاش ایشان جهت رفع معضل بیکاری جوانان ورامین و معرفی آنان جهت اشتغال در واحدهای صنعتی تشکر و قدردانی نمود.

رئیس شورای حل اختلاف صنعت شهرستان ورامین در پایان گفت: باتوجه به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ نیروی کارگر ساده و متخصص در شهرک صنعتی سالاریه نیاز داریم ، متقاضیان جهت جذب  با جناب آقای مهندس سعادت خواه معاون هماهنگی شهرک صنعتی سالاریه با شماره تلفن(۰۹۱۲۸۹۸۷۲۶۷) تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک صنعتی سالاریه ورامین اشتغال جوانان بومی شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین بیش از ۱۰۰ هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شلالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه اشتغال پویا، با محوریت ظرفیت سازی برای اشتغال مددجویان، اقدامات حمایتی مناسبی برای زندانیان ندامتگاه خورین ورامین و خانواده‌های آنان صورت گرفته است.

شلالوند افزود: آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه‌آموزی در ندامتگاه خورین ورامین امروز با جدیت دنبال می‌شود تا به عنوان یک راهکار مناسب، زمینه اشتغال زندانیان به ویژه پس از آزادی فراهم شود.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین با اشاره به موضوع مهم اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه ورامین در فضای زندان با آموزش‌های مناسب هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی همچنین افزود: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی و اشتغال، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین ادامه داد: از ابتدا سال جاری، ۲۵۰ زندانی در دوره‌های حرفه‌آموزی ثبت نام کردند، تا علاوه بر آموزش، مدرک حرفه‌آموزی از سازمان فنی‌حرفه‌ای دریافت کنند.

وی گفت: در سال گذشته تعداد ۹۰۳ زندانی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون، موفق به کسب گواهینامه فنی حرفه ای شده اند.

گفتنی است به همت مسئولین ندامتگاه خورین شهرستان ورامین در حال حاضر، تعداد ۶۷۰ مددجو به صورت نشسته و ۹۵ نفر در کارگاه‌های این ندامتگاه مشغول به کار هستند.

کد خبر 6088194

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند