Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی محور دیاله در الحشد الشعبی تلاش هسته های تروریستی داعش برای نفوذ و حمله به غیرنظامیان در روستای «الغایه» در منطقه «لجولاء» را خنثی کردند.
این بیانیه افزود: این درگیری نیم ساعت طول کشید و در آن از سلاح های سبک، نیمه سبک و خمپاره انداز استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الحشد الشعبی در بیانیه پنجشنبه شب خود افزود: در این عملیات دو نیروی واحد ویژه فرماندهی محور دیاله در الحشد الشعبی زخمی شدند و منطقه تحت کنترل درآمد.
انهدام ۴ مقر داعش و دستگیری ۵ تروریست
ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام چهار مقر تروریست ها در استان کرکوک در شمال این کشور خبر داد.
در بیانیه این ستاد آمده است: نیروهای مشترک دستگاه اطلاعات و پلیس فدرال به مقرهای تروریست ها در ناحیه الرشاد در بخش داقوق حمله و ۴ مقر آنها را منهدم کردند.
براساس این بیانیه، این مقرها حاوی بمب و مواد منفجره و موشک های کاتیوشا بود.
همچنین فرماندهی ستاد عملیات استان الانبار از دستگیری پنج تروریست در منطقه «الفلوجه» و اطراف آن گفت . برچسب ها: الحشد الشعبی ، دیاله ، داعش

منبع: خرداد

کلیدواژه: الحشد الشعبی دیاله داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی

"وقاحت رخ‌داده توهین به همه زنان بود". این جمله بخشی از واکنش باشگاه پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود نوشت:

«سال‌ها است بخشی از جامعه هواداری سپاهان، هر از چند گاهی اقدامات وحشتناکی را رقم می‌زنند. در تمام این موارد دیده نشد باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف باشد.»

 «آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها بود. ملت ما شهدای عزیز و گرانقدری را داد تا پای داعش و تفکرات داعشی به این کشور باز نشود.»

«حمله به خودروی حامل مدیران باشگاه رقیب، نابینا شدن سرباز احمدی از دو چشم به خاطر پرتاب نارنجک دست‌ساز، حمله وحشیانه و بی‌رحمانه به هواداران پرسپولیس و ضرب و شتم آن‌ها، نابینا کردن هوادار پرسپولیس، تهدید هواداران پرسپولیس در شهر محل زندگی خودشان، حمله به خودروهای خبرنگاران در تهران، آتش زدن خودروی یکی از خبرنگاران، حمله به ماموران داخل ورزشگاه در بازی خارج خانه، حمله به اتوبوس حامل اعضای پرسپولیس با نارنجک بخشی از حوادثی بوده که توسط این عده رقم زده شده است.»

 «به ارکان ورزش و فوتبال کشور، تضمین می‌دهیم چنین اتفاقاتی در قالب مواردی چون خشونت علیه زنان در ابعاد بین‌المللی فوتبال قابل پیگیری است.»

دیگر خبرها

  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد