Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری وردی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران هستند و خواب راحت را از چشم بد خواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت‌ها استفاده کنید.

امیر سرتیپ نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدات جدید و آینده گفت: تأمین امنیت و باز دارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می‌آید.

وی یادآور شد: همواره مفید و اثر گذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنید.

در پایان این مراسم از اساتید، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 452527

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی هوایی ارتش نیروهای مسلح دانشگاه هوایی شهید ستاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد

عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی گفت: جنایات صورت‌گرفته در غزه وجدان انسان‌های آزاده را در جهان بیدار کرد، دانشجویان آمریکایی نیز جز همین افرادی هستند که در مقابل این جنایت قیام کردند و نسبت به کمک‌های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و دولت بایدن جواب این اعتراض را با برخورد وحشیانه از سوی پلیس و ارتش آمریکا داد.

علی‌اکبر صالحی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی و وزیر اسبق امور خارجه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا اظهار کرد: جنایات صورت‌گرفته در غزه وجدان انسان‌های آزاده را در جهان بیدار کرد، دانشجویان آمریکایی نیز جزو همین افرادی هستند که در مقابل این جنایت قیام کردند و نسبت به کمک‌های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و دولت بایدن جواب این اعتراض را با برخورد وحشیانه از سوی پلیس و ارتش آمریکا داد.

معاون پژوهشی و قائم‌مقام فرهنگستان علوم تصریح کرد: وجدان‌های بیدار با همبستگی به دنبال جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هستند، باید از دولت آمریکا و بایدن سؤال پرسید که آیا اقدامی دیگر در جهت حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی مانده است که از سوی دولت آمریکا انجام نشده باشد؟

وی افزود: دامنه کمک‌های دولت آمریکا علاوه بر تأمین بودجه برای جنایت علیه مردم فلسطین ساخت پل و ارائه ماشین‌های جنگی نیز رسیده، این دامنه فراگیر اعتراض جوانان آمریکایی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد