Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:33:13 GMT

ثبت رکورد ۱۶ فوتی کرونایی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۷۵۰

ثبت رکورد ۱۶ فوتی کرونایی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۱۱۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به ۶ هزار و ۷۰۷ نفر رسید و هم‌اکنون ۹۷۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۵ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۱ هزار و ۷۴۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۶ نفر است که هشت مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان سرپل ذهاب سه نفر و در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، کنگاور هر کدام ۲ نفر و در شهرستان گیلانغرب یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۶۵ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۷ هزار و ۲۹۷ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۴۷۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۷۶ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5059733

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه هفته ناجا مواد مخدر پدافند غیرعامل هفته وحدت استان کرمانشاه ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، یونس عزیزی اظهار کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاحیه اردو‌های راهیان نور که همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز است آغاز می‌شود. وی افزود: بر همین اساس سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۵۴ نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز در این مراسم شرکت و به ارتفاعات سرپل‌ذهاب صعود کردند که نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مردم مواجه شد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طی سال گذشته و پس از افتتاحیه اردو‌های راهیان نور بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت که طی آن ۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند. وی ادامه داد: با توجه به آمار‌های سال گذشته ۱۴۱ هزار و ۹۵۵ نفر روز اعزام به مناطق عملیاتی را در قالب اردو‌های راهیان نور انجام شد و طی این مدت ۲۸۸ هزار و ۳۹۹ نفر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان یافتند. عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هشت زیارتگاه دفاع مقدس دارد که شامل یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، مطلع‌الفجر، شیرودی، ابوذر و… است که در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۲۰ نفر از این یادمان‌ها به صورت کاروانی و شخصی بازدید کردند. وی افزود: یادمان شهدای مرصاد در صدر پر بازدیدترین یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: امسال نیز در سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی می‌شود که ۴۵ هزار نفر در این مراسم طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه شرکت کنند که یادواره شهید شیرودی و شهدای بازی‌دراز عصر روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز صبح روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند