Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:07:04 GMT

جزئیات خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۷۷۸

جزئیات خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد

مراسم تشییع و خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه شنبه، ۱۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

نوید اکبری مبارکه، فرزند این بازیگر که نهم آبان‌ماه در پی ابتلا به کرونا از دنیا رفت، به ایسنا گفت: پیکر پدرم فردا ساعت ۱۱ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد و مزار ایشان در طبقه فوقانی مزار مرحوم عباس سعیدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم اکبری مبارکه متولد سال ۱۳۳۲ و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر بود که پنج‌شنبه، هشتم آبان‌ماه بر اثر کرونا از دنیا رفت.

فرزند او به ایسنا گفته بود: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد. چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و چهارشنبه صبح (هفتم آبان) که پدر را در بیمارستان بستری کردیم، در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.

او اضافه کرده بود: در این‌باره بیمارستان هم کوتاهی کرده و دارویی (آمپول) را که باید استفاده می‌کرده به پدرم تزریق نکردند چون می‌گویند آن را نداشتند، درحالی که اگر گفته بودند ما دارو را تهیه می‌کردیم.

 کریم اکبری مبارکه - عضو خانه سینما و خانه تئاتر - در فیلم‌های سینمایی مرگ یزدگرد، مسافران، دیدار، چند می‌گیری گریه کنی؟، روزهای زندگی، قندون جهیزیه و عطر داغ بازی کرده است. از آخرین کارهای او در تلویزیون سریال بچه مهندس بود ولی معروف‌ترین اثرش در سیما نقش ابن ملجم در سریال امام علی علیه السلام است.

همچنین بازی در نمایش‌های پهلوان اکبر می‌میرد، کوچ بهزاد فراهانی، مرگ یزدگرد بهرام بیضایی، از خاک تا افلاک محمود فرهنگ، سیمرغ سیمرغ قطب‌الدین صادقی، بیا تا گل برافشانیم مجید جعفری و باغ آلبالوی اکبر زنجانپور بخشی از کارهای او در تئاتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم اکبری مبارکه کروناویروس کریم اکبری مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران در حال پیگیری است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای نشان دادن خود به کادر فنی هستند. اما در روز هایی که موریسیو موتا پائز به دلیل حضور در تیم باشگاهی‌اش هنوز به ایران نیامده بود، پیمان اکبری نفر اول کادر فنی تیم ملی به شمار می‌آمد و بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

پیمان اکبری که تقریبا با اکثر این بازیکنان در مسابقات باشگاهی همکاری داشته، به خوبی از پس تمرینات بر آمد و اجازه نداده جای خالی و غیبت موریسیو موتا پائز احساس شود.

پیمان اکبری که پس از چندین سال دوباره به کادر فنی تیم ملی بازگشته است حالا امیدوار است این بار با پائز برزیلی فرانسوی دومین صعود به المپیک را تجربه کند. اکبری چندین سال دستیار کولاکوویچ در تیم ملی بوده است و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)