Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:49:02 GMT

2 اتفاق خوب در تمرین گروهی بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۳۶۶

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسا همراه با ساموئل اومتیتی از روز گذشته به تمرینات گروهی تیمش اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن تابستان امسال تن به جراحی داد تا هفته های ابتدایی لالیگا را از دست بدهد. مصدومیت او مزمن بود و نیاز مبرم به جراحی داشت و با وجود اینکه اخیرا تمرینات انفرادی را شروع کرده ولی به ال کلاسیکوی شنبه گذشته نرسید و بازی مقابل یوونتوس را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تراشتگن عصر دیروز مهمترین چهره تمرین بارسلونا بود. گلر آلمانی بالاخره توانست با گروه تمرین کند و احتمالا در فهرست بازی فردای بارسا برابر آلاوس نیز حاضر خواهد بود  که قطعا خبر بسیار خوبی برای رونالد کومان و هواداران بارسلونا خواهد بود.

در غیاب او نتو دروازه بان برزیلی در چارچوب دروازه بارسا قرار گرفت و نمایش های قابل قبولی هم داشت. او در 7 بازی فصل بارسا 6 گل دریافت کرد که سه تایش مربوط به ال کلاسیکو می شود.

 

 

 

 

دیگر چهره مهم تمرین، ساموئل اومتیتی بود. مدافع فرانسوی بارسا پس از مدت ها به شرایط تمرین روی چمن رسیده است و با توجه به مصدومیت رونالد آرائوخو در بازی با یوونتوس، بهبودی اومتیتی خبر خوبی برای کومان بود. اومتیتی یک بخش از تمرین گروهی را به اتمام رساند و هنوز به کمی زمان بیشتر برای حضور در فهرست بارسا نیاز دارد.

 

بارسلونا ساموئل اومتیتی مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ساموئل اومتیتی مارک آندره ترشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان