Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از مهر، جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، عبدالحسین روح الامینی، اقبال شاکری و زهره الهیان اعضای کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رؤسای سه دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون شهردار تهران روز گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضا جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران بر اتخاذ تصمیمات فوری و با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران موافقت کردند.

این اعضا قطع زنجیره کرونا و ایجاد فرصتی برای بازسازی توان مدافعان سلامت را در گرو تعطیلی دو هفته‌ای تهران دانستند.

همچنین در این جلسه مقرر شد، تا رایزنی‌های فوری برای تحقق تعطیلی تهران و جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا انجام شود.

قرار دادن اقلامی مانند ماسک رایگان و کمک رسانی محله به محله با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، نیروی انتظامی و بسیج نیز از دیگر تأکیدات اعضا جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران بود.

گفتنی است؛ هفته گذشته قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با فرماندهی عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور تشکیل شد. هدف از تشکیل این قرارگاه، عملیاتی شدن تصمیمات برای محدودیت‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کروناست. پیش از این ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری برای تعطیلی‌های گسترده را به عهده ستادهای استانی و البته با تایید وزرای کشور و بهداشت گذاشته بود. تاکنون تهران با وجود هجوم بالای بیماری کرونا، به طور جدی تعطیل نشده و یا محدودیت‌ها، به طور جدی اعمال نشده است. 

کد خبر 561187 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا استاندار تهران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا استاندار تهران تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شجاعان صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور محسن نایبی، رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از برگزاری دور اول انتخابات اظهار کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده در قانون انتخابات، مجبور بودیم با توجه به فرصت کمی که در اختیار داشتیم خود را با شرایط تطبیق دهیم که به یاری موفق بودیم.

وی با اشاره به این مطلب که در مرحله اول انتخابات هم پیش ثبت نام و هم ثبت نام به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شد گفت: با توجه به حذف مهر شناسنامه، مسئولیت احراز هویت رأی دهندگان بر عهده سامانه قرار گرفت، چرا که باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد که مانع از اخذ رأی تکراری توسط اشخاص شود.

شجاعان با بیان اینکه هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد، عنوان کرد: اطلاعات شناسنامه‌ای افراد به همراه عکس برای کاربر رایانه در شعب نمایش داده می‌شد و مردم با هر مدرکی امکان رأی دادن داشتند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در دور نخست در چهارحوزه انتخابیه انتخابات به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شده است بیان کرد: با در نظر گرفتن شرایط انتخابات در تهران و زمان بر بودن فرآیند شمارش، با توجه به اینکه بعد از اتمام زمان رأی گیری دستگاه بلافاصله نتیجه را اعلام می‌کند و دیگری نیازی به تطبیق نیست، حجم کار تا حد بسیار زیادی در شعب کاسته خواهد شد که اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به توزیع امکانات و تجهیزات کافی در شعب، بر آموزش دقیق و کاربردی اعضای شعب وکاربران تاکید کرد و افزود: از نظر ما برگزاری انتخابات در دور دوم هیچ تفاوتی با دور اول ندارد و ما با تمام توان در تمامی حوزه‌ها در امر برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 6094595

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران