Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که هیچ یک از دستورات وزیر رته و رییس سازمان هواپیمایی برای توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما اثر اثرگذار نبوده، ایرلاین‌ها همچنان از زیان‌ده بودن صنعت هوانوردی در ایران می‌گویند.   خبرگزاری میزان _ مهر نوشت: پس از آنکه وزیر راه و شهرسازی در نیمه مهر ماه، از الزامی شدن فروش بلیت پرواز‌های داخلی تا حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما خبر داد، در ۱۸ مهر ماه نیز انجمن شرکت‌های هواپیمایی با همین بهانه (کاهش فروش ظرفیت هر پرواز) و همچنین افزایش نرخ ارز، نسبت به انتشار لیست جدید قیمت‌های حداقلی و حداکثری مسیر‌های مختلف هوایی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ارقام قیمت بلیت پرواز‌ها در این نرخ نامه با افزایش ۵۵ تا ۱۵۵ درصدی نسبت به آخرین نرخ نامه منتشره در خرداد امسال مواجه شده بود؛ حداقل قیمت بسیاری از مسیر‌های پروازی از ۷۵۰ هزار تا بالای یک میلیون تومان و حداکثر قیمت‌ها نیز از ۱.۴ تا ۱.۹ میلیون تومان متغیر و در تعدادی از مسیر‌های طولانی‌تر مانند تبریز-کیش هم به بالای ۲ میلیون تومان رسیده بود.   اولین واکنش وزیر راه: قیمت جدید بلیت‌ها به هیچ وجه مورد تأیید نیست   انتشار این نرخ نامه با واکنش وزیر راه و شهرسازی مواجه شد و در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی شرکت راه آهن، اعلام کرد: به هیچ وجه این نرخ نامه مورد تأیید ما نیست. اما همان شب در بخش خبری ۲۱ سیما از بررسی بیشتر کارشناسی این موضوع خبر داد که در رسانه‌ها از آن به چرخش موضع وزیر راه تعبیر شد.   در جلسه وزیر راه با مدیران عامل ایرلاین‌ها چه گذشت؟   چند روز قبل از آبان ماه نیز شرکت‌های هواپیمایی با وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری نشستی برگزار کردند که در آن مدیران عامل ایرلاین‌ها از قیمت تمام شده هر نفر-صندلی در پرواز‌های داخلی پرده برداری و اعلام کردند نرخ‌های موجود باعث زیان ده بودن شرکت‌ها شده است.   وزیر راه و شهرسازی پس از این نشست با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از معرفی شرکت‌های هواپیمایی گران فروش به تعزیرات حکومتی خبر داد.   پس از این نشست نیز تورج دهقانی زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری از عدم قطعی افزایش قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آبان و بررسی بیشتر نظرات ایرلاین‌ها با استفاده از صورت‌های مالی این شرکت‌ها خبر داد.   بازدید میدانی رییس سازمان هواپیمایی از اجرای فروش بلیت تا ۶۰ درصد ظرفیت   رییس سازمان هواپیمایی کشوری سپس اول آبان در فرودگاه مهرآباد حاضر شد و از رعایت یا عدم رعایت الزام فروش ۶۰ درصدی ظرفیت هواپیما‌ها از سوی ایرلاین‌ها، بازدید میدانی کرد.   معاون وزیر راه در حاشیه این بازدید اعلام کرد: قرار نیست نرخ بلیت‌ها افزایش یابد و به جای آن به ایرلاین‌ها ارز نیمایی برای خرید قطعات وارداتی تخصیص داده شده و همچنین تخفیف در هزینه‌های دولتی ایرلاین‌ها یا خدمات فرودگاهی ارایه می‌شود؛ ضمن اینکه تسهیلات ریالی نیز به شرکت‌های هواپیمایی اعطا خواهد شد. بیشتر بخوانید: از سایت‌ها و چارترکننده‌ها بلیت هواپیما نخرید

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: هواپیما بلیت هواپیما گرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیما بلیت هواپیما گرانی رییس سازمان هواپیمایی شرکت های هواپیمایی وزیر راه و شهرسازی بلیت هواپیما ایرلاین ها قیمت بلیت نرخ نامه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت