Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:28:23 GMT

هراس دشمنان در اروپا از افزایش شمار مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۲۹۸

هراس دشمنان در اروپا از افزایش شمار مسلمانان است

ماموستا سید محمد محمدی, امام جمعه روانسر گفت: دشمنان از اینکه تعداد مسلمانان در اروپا روز به روز افزایش می یابد، هراسان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا سید محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله با اشاره به اهانت رییس جمهوری فرانسه به مقدسات مسلمانان اظهار داشت: اهانت رییس جمهوری فرانسه و حمایت وی از توهین به پیامبر با نام آزادی بیان، آزار و اذیت رساندن به مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: این نه آزادی و نه رعایت حقوق بشر است بلکه نقض حقوق بشر بوده و آن را محکوم می کنیم زیرا احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.

 ماموستا محمدی گفت: خوشحالیم که آنها از افزایش روز به روز تعداد مسلمانان در اروپا هراسان هستند به گونه ای که در سالهای گذشته مسلمانان در اقلیت بودند امااکنون 12.5 درصد ملت فرانسه را مسسلمانان تشکیل می دهند .

 امام جمعه روانسر تصریح کرد: قرآن وعده داده است که مسلمانان، پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در می آورند و پیامبر هم می فرمایند هیچ نقطه ای در سرزمین نیست که اسلام در آن نرود.
 
وی افزود: این اهانت دشمنان به مقدسات مسلمانان را خوار یا لکه دار نمی کند بلکه همه آن پستی، خواری و ذلت برای مدعیان دروغین حقوق بشر است و شان پیامبر با این اهانت ها پایین نمی آید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که با احتساب ۵۱ شهید در پنج جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر