Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@15:45:06 GMT

زمان اتمام قرنطینه خانگی کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۳۲۳

زمان اتمام قرنطینه خانگی کریس رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین تست کرونای کریستیانو رونالدو در تاریخ 13 اکتبر مثبت شد و هنوز هم این اتفاق تداوم داشته است؛ موضوعی که باعث شد او دیدار حساس یوونتوس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

البته رونالدو طی این مدت هرگز علائمی نداشته و 18 روز گذشته را در قرنطینه باقی مانده است. طبق ادعای توتو اسپورت پروتکل مورد تایید کمیته فنی-علمی ایتالیا به افراد بدون علامت و دارای بار ویروسی کم اجازه می دهد که پس از 21 روز قرنطینه خانگی را ترک کنند زیرا انتقال آلودگی از سوی این افراد غیر ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این ها در حالی است که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا زمانی که تست کرونایش منفی نشود نمی تواند در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان برود. بر اساس این گزارش رونالدو می‌تواند روز سه شنبه به تمرینات یوونتوس باز گردد.

یوونتوس قرار است روز یکشنبه در چهارچوب رقابت های سری آ به مصاف اسپزیا برود و چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا رودرروی فرانس واروش قرار گیرد. رونالدو باید 48 ساعت قبل از بازی در سری آ و 24 ساعت قبل از دیدار در لیگ قهرمانان تستش منفی شود تا واجد شرایط بازی باشد.

کد خبر 561185 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا تیم یوونتوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا تیم یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!