Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:45:20 GMT

صادرات ۹.۳ میلیارد دلاری خودرو کره جنوبی در ۳ ماه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۴۱۱

صادرات ۹.۳ میلیارد دلاری خودرو کره جنوبی در ۳ ماه

داده های اداره گمرک کره جنوبی روز جمعه نشان داد که صادرات خودروی سواری این کشور در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با افزایش قیمت خودرو رشد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، داده های اداره گمرک کره جنوبی روز جمعه نشان داد که صادرات خودروی سواری این کشور در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با افزایش قیمت خودرو رشد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق گزارش گمرک کره، صادرات خودروی این کشور در سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر به 9.3 میلیارد دلار رسیده که 3.4 درصد بیشتر از دوره سه ماهه مشابه در سال گذشته است.

واردات خودروهای سدان با 6.9 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 2.7 میلیارد دلار در سه ماهه سوم رسیده است.

رشد صادرات خودروی کره جنوبی را می توان به افزایش قیمت این محصول نسبت داد. در این دوره سه ماهه متوسط قیمت صادرات برای وسایل نقلیه مسافری با افزایش 8.2 درصدی به 17627 دلار برای هر دستگاه رسیده است.

تولید ناخالص داخلی کره جنوبی 1.9 درصد رشد کردضرر 278 میلیون دلاری بزرگترین خودروساز کره جنوبی در سه ماهه سوم 2020

بر اساس این گزارش، متوسط قیمت واردات خودروهای سواری خارجی 0.4 درصد کاهش یافته و به 35682 دلار رسیده است.

تعداد خودروهای سواری صادراتی در سه ماهه سوم 530 هزار دستگاه بوده که نسبت به سال گذشته 4.4 درصد کاهش داشته است. تعداد وسایل نقلیه وارداتی نیز 6.5 درصد کاهش یافته و به 70 هزار رسیده است.

از نظر ارزش، صادرات خودروی کره به ایالات متحده ، کانادا و انگلیس در این دوره سه ماهه با افزایش دو رقمی مواجه شد اما صادرات به روسیه، عربستان سعودی و اسپانیا کاهش دو رقمی داشته است.

انتهای پیام/   

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو کره جنوبی خودرو کره جنوبی سه ماهه سوم صادرات خودروی کره جنوبی درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟