Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات نشان می‌دهد در شهر‌هایی که تجمع‌های انتخاباتی ترامپ برگزار شده میزان ابتلا به ویروس کرونا نیز با افزایش مواجه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تحقیقی که شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره ۱۷ تجمع انتخاباتی ترامپ انجام داده حاکی از آن است که یک ماه پس از برگزاری این تجمع‌های انتخاباتی در ۱۴ بخشی که میزبان این تجمع‌ها بوده میزان ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تحقیق سی‌ان‌ان، این تجمع‌های انتخاباتی بین ۱۷ آگوست تا ۲۶ سپتامبر (۲۷ مرداد تا ۵ مهرماه) و در ایالت‌های مینسوتا، ویسکانسین، آریزونا، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، اوهایو و فلوریدا و بر اساس میانگین ابتلای روانه در میان ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان این مناطق بوده است.

این آمار در ۴ هفته قبل از تجمع، در روز برگزاری تجمع و ۴ هفته پس از انجام آن در سطح شهر برگزاری و ایالتی که در آن تجمع برگزار شده مقایسه شده است.

در ۱۴ بخش میانگین ابتلا به کرونا افزایش داشته و در ۱۰ بخش نیز میانگین نرخ رشد ابتلا بیش از میانگین ابتلای ایالت بوده است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد ترامپ در روزی که حدود ۱۰۰۰ آمریکایی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و آمار روزانه این کشور رکورد زد، گفت فوتی‌های کرونا تقریباً ناچیز است.

آمریکا در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، به ترتیب آمار روزانه ۹۸۵، ۹۹۴ و ۹۷۴ فوتی را به ثبت رساند، با این حال پسر ترامپ با اشاره به کاهش موارد روزانه مرگ‌ومیر در مقایسه با فصل بهار گفت: چرا درباره مرگ‌ها حرف نمی‌زنند؟ برای این که اعداد تقریباً ناچیز هستند. برای این که ما کنترل چیز‌ها را به دست آورده و می‌فهمیم که چگونه عمل می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا کرونا افول آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است