Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه این سازمان، علی تهوری افزود: ۲ فروشگاه اصلی در مرکز استان شامل فروشگاه رفاه خیابان قدس و فروشگاه خیابان ۱۵ خرداد در حال عرضه مستقیم ماسک هستند.

وی بیان کرد: قیمت هر عدد ماسک با لایه مدبلون هزار و ۳۰۰ تومان برای مصرف کننده است و یک نمونه ماسک دیگر هم وجود دارد که با پارچه بایکو ساخته شده و هزار و ۱۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بالاتر از این قیمت را تایید نمی‌کنیم و در شهرستان‌ها هم برای دایر کردن مرکز فروش هیچ‌گونه محدودیتی نیست و اگر در شهرستانی تقاضا برای عرضه باشد، براحتی امکان تامین و ارسال ماسک وجود دارد.

بنابر اعلام سازمان صمت خراسان جنوبی با فعالیت چهار واحد صنعتی در کنار سایر واحدهای تولیدی صنفی، خراسان جنوبی در زمینه تولید و عرضه ماسک ارزان قیمت به خودکفایی رسیده است.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم پیش از این اعلام کرد: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در مورد لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب هزار و ۳۰۰ تومان در داروخانه‌های استان خراسان جنوبی عرضه می‌شود.

استفاده از ماسک در کنار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مکرر دست‌ها همچنان راهکارهای اصلی پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا است.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خراسان جنوبی قیمت کالا پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خراسان جنوبی قیمت کالا ماسک ویروس کرونا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خراسان جنوبی قیمت کالا اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند

یکی از محله‌هایی که می‌توانید آپارتمانی ارزان‌قیمت و البته با متراژ پایین پیدا کنید، مبارک‌آباد بهشتی است. یک واحد ۶۶ متری دو خوابه در این محله با ۴ سال سن به قیمت یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، واحد دیگری در محله مسعودیه با متراژ ۴۳ متر، ۲۰ سال سن و یک اتاق خواب به قیمت دو میلیارد تومان معامله می‌شود.

یک آپارتمان ۷ ساله با زیربنای ۶۲ متر و یک اتاق خواب در محله حسن‌آباد، یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون تومان می‌ارزد.

با سرمایه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله آذری صاحب یک واحد آپارتمان ۴۴ متری ۱۵ ساله شوید.

برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۶۵ متری با دو اتاق خواب به بودجه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با متراژ ۴۰ متر واقع در محله دولاب، دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در محله سلسبیل یک واحد ۲۱ ساله با متراژ ۴۰ متر به قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در مولوی تهران با سنی حدود ۱۲ سال و زیربنای ۵۴ متر، دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری در محله شهدای خلیج فارس به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت آپارتمان در محله‌های ارزان‌قیمت تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول