Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم محمدی, فرماندار دالاهو گفت: زنگ خطر برای شهرستان دالاهو نیز به صدا درآمده است و تجمع در مراسم شادی و عزا، شعله ور نمودن آتش بی رحم کرونا است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر،  بیست و دومین جلسه ستاد کرونای شهرستان دالاهو صبح امروز با حضور اعضا و به ریاست فرماندار دالاهو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه رئیس مرکز بهداشت و درمان گزارشی از وضعیت موجود شهرستان را ارائه نمود، سپس هر یک از اعضا نظر خود را بیان کردند.

در ادامه کرم محمدی فرماندار شهرستان طی سخنانی بیان داشت: با عنایت به گزارش شبکه بهداشت شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از اهالی شهرستان دالاهو بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند.

وی افزود: باید بپذیریم که بیماری کرونا سایه به سایه ما حرکت می کند و یک لحظه غفلت و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، گرفتار شدن در دام سخت کرونا را در پی دارد.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: ایجاد محدودیت ها در راستای حفظ سلامت مردم است.

وی اعلام کرد: زنگ خطر برای شهرستان دالاهو نیز به صدا درآمده است و مقابله و کاهش خطرات ناشی از ویروس کرونا کماکان نیازمند همراهی،همکاری و عنایت ویژه مردم شریف شهرستان می باشد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند