Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:29:32 GMT

رونالدو کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۹۱۷

رونالدو کرونا را شکست داد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس بعد از سپری کردن بیش از دو هفته قرنطینه سرانجام مجوز بازگشت به زمین فوتبال را گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نتیجه تازه‌‌ترین تست کرونای گرفته شده از کریستیانو رونالدو منفی شده است.

رونالدو بیش از دو هفته پیش در اردوی تیم ملی پرتغال به کرونا مبتلا شد و از آن زمان تمام بازی‌های یوونتوس از جمله مصاف چهارشنبه شب این تیم مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را از دست داد، دیداری که یووه بدون او با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون طبق اعلام باشگاه یوونتوس با منفی شدن تست PCR گرفته شده از رونالدو، 19 روز قرنطینه خانگی او به پایان می رسد و او می‌تواند به تمرینات برگردد. البته او قبل از بازگشت به تمرینات باید یک بار دیگر توسط پزشکان معاینه شود و انتظار می‌رود که فردا (شنبه) مورد معاینه نهایی قرار بگیرد و تا برای بازی مقابل اسپتزیا در روز یکشنبه شانس داشته باشد.

واکنش رونالدو به مثبت شدن آخرین تست کرونایش

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس ویروس کرونا کریستیانو رونالدو یوونتوس ویروس کرونا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏