Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@07:27:29 GMT

جزئیات سرقت از علی دایی در خیابان آصف

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۳۳۰

جزئیات سرقت از علی دایی در خیابان آصف

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات حادثه روز گذشته سرقت از فوتبالیست سابق کشورمان در خیابان زعفرانیه توضیحاتی داد.

به گزارش شریان نیوز،سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۷ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و به بررسی شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین‌های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن آقای دایی کشیده و متواری شدند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی‌رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی در کار بوده باشد، البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است، اما نکته این است که متأسفانه گردنبند او کاملا نمایان و قابل رویت بوده، در حالی که یکی از هشدار‌های همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.

منبع: شریان

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه سال جاری، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی خبر داد و با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان، بیان‌داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 6087994

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید