Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:48:55 GMT

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۴۱۲

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فیروزه گفت: ساخت بیمارستان خصوصی فیاض فیروزه بدون وقفه و با جدیت در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم که این بیمارستان در سال ۱۴۰۱به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

ابوالفضل حکیم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: کار ساخت بیمارستان فیاض فیروزه از سال ۹۴ شروع شده و ظرفیت آن ۳۸ تختخواب است اما ظرفیتی بیشتر از این برای آن پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با مراحل پیشرفت کار احداث بیمارستان اظهار کرد: مراحل ساختمانی از لحاظ سفت‌کاری و نمای ساختمان تمام شده است و کار نصب تأسیسات آغاز شده و بعد از نصب تأسیسات، کارهای داخلی و نصب تجهیزات انجام خواهد شد.

حکیم‌پور تاکید کرد: احداث این بیمارستان بر عهده یکی از خیرین است و با توجه به نوسان قیمت‌ها مبلغ ساخت و تجهیز بیمارستان حداقل ۳ الی ۴ برابر فراتر از میزان برآورد اولیه بوده است اما با توجه به اینکه این کار یک اقدام خیرخواهانه است و طبق قولی که خیر محترم به مردم داده‌ است نه تنها کار متوقف نشده بلکه با سرعت و جدیت در حال پیشروی است.

وی ادامه داد: علاوه بر بیمارستان، ایجاد پلی‌ کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی هم برای شهرستان تعریف شده است که طبق آخرین اخبار رسیده، پلی‌ کلینیک‌های تخصصی سال آینده افتتاح خواهند شد و خود بیمارستان نیز در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فیروزه مطرح کرد: در حال حاضر شهرستان فیروزه بیمارستان و درمانگاه تخصصی ندارد و بیماران مجبورند برای مداوا و دسترسی به پزشک متخصص به نیشابور مراجعه کنند که وقت و هزینه زیادی را می‌طلبد به طوری که فاصله دورترین روستای فیروزه تا نیشابور ۶۰ کیلومتر است و این عزیزان برای درمان باید این فاصله طولانی را طی کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطعا راه‌اندازی بیمارستان در شهرستان فیروزه، بسیاری از مشکلات درمانی مردم منطقه را حل خواهد کرد و علاوه بر شهرستان فیروزه قسمت‌هایی از بخش مرکزی و بخش سرولایت نیشابور نیز از خدمات این بیمارستان بهره خواهند برد.

فرماندار فیروزه در رابطه با وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان فیروزه نیز گفت: شهرستان فیروزه به لحاظ ابتلاء بیماری کرونا در وضعیت قرمز است و در حال حاضر ۱۰ نفر از فیروزه در نیشابور بستری هستند، همچنین از ابتداء شیوع بیماری تا کنون ۴۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و تعداد کل مبتلایان از ابتدا تا کنون نیز ۲۴۴ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بيمارستان شهرستان فیروزه شهرستان فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز خراسان رضوی، هم اکنون وجود رواناب موجب مسدود شدن محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه  و  محور روستای امیرآباد فیروزه شده است.  

روستا‌های ساروق و بهالگر  شهرستان داورزن  را هم سیلاب فرا گرفته است.

پل ارتباطی روستای بهانگر  به علت افزایش حجم سیلاب مسیر رودخانه تخریب شده است.


سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال  و موجب ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان شده است.
هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

 

بارندگی شدید  امروز ۱۵ مورد آب گرفتگی در توحید شهر سبزوار داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با اشاره به وقوع ۱۰ مورد آب گرفتگی اماکن و ۵ مورد معابر در توحیدشهر بر اثر بارندگی امروز، افزود: در پی بارندگی شدید امروز در مجموع ۱۵ مورد آب گرفتگی، دو مورد سقوط درخت و یک مورد گرفتار شدن خودرو سواری در سیلاب به وقوع پیوست و  آتش نشانان با تجهیزات لازم با تلاش چند ساعته و با همکاری مدیریت بحران شهرداری به یاری شهروندان شتافتند.

معصومی صدرافزود: با اعلام هشدار‌های قبلی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش، سازمان آتش نشانی سبزوار و اعضاء مدیریت بحران شهرداری در آماده باش کامل قرار داشتند و بلافاصله بعد از شروع بارندگی آتش نشانان در شهرداری سبزوار آب گرفتگی‌های روی داده را رفع کردند.

وی افزود: منشاء عمده روان آب‌های جاری شده در معابر توحید و به ویژه انتهای خیابان کوثر به سمت نیروگاه برق، از زمین‌های شمال توحید شهر و خارج از  محدوده خدماتی است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • جاری شدن سیل در روستای فیروزه
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد