Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس میجانی گفت: نخستین مرحله از بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان به صورت حضوری و در رشته های تلاوت نور و صحت قرائت نماز برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان، خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی، شیوه برگزاری این جشنواره متفاوت تر از سال های گذشته است و طبق شیوه نامه ابلاغی نخستین مرحله از بخش رقابتی این جشنواره توسط کانون های مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در همین راستا نخستین مرحله از بخش رقابتی این جشنواره در رشته های تلاوت نور و صحت قرائت نماز برگزار شد.



وی با اشاره به این که ثبت نام علاقمندان از ۲۵ مهر آغاز شده و تا ۷ آبان ادامه دارد، بیان کرد: به طور کلی تعداد ۴۱ نفر از بانوان فعال قرآنی برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۶ نفر در این ۲ رشته به صورت حضوری به رقابت پرداختند.



میجانی ابراز کرد: مابقی افراد ثبت نامی به صورت مجازی در این مسابقه ها شرکت کرده و در همین راستا ویدئویی از اجراهای خود را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این مسابقه ها در مسجد امام علی (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده و داوری این بخش از جشنواره را ۲ نفر از بانوان مربی قرآن بر عهده داشتند.



وی ابراز کرد: تاکنون ۲۵ نفر از آقایان نیز برای حضور در بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵ نفر به صورت حضوری به رقابت پرداختند و مابقی نیز به صورت مجازی شرکت می کنند.



میجانی اظهار کرد: گروه های سنی شرکت کنند بین ۹ تا ۱۴ سال هستند و آقایان علاوه بر شرکت در رشته های تلاوت نور و قرائت صحت نماز در رشته های اذان و مکبری به رقابت پرداختند البته برای رشته مکبری کودکان زیر ۹ سال نیز مجاز به شرکت هستند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت عنوان کرد: طبق شیوه نامه برگزاری بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان، ما در هنگام برگزاری این مسابقه ها ویدئویی تهیه کرده ایم که این ویدئو برای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ارسال می شود و داروی نهایی بر عهده این ستاد است و در نهایت برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.



وی در خاتمه یادآور شد: بخش رقابتی این جشنواره تا پایان دی سال جاری ادامه دارد و علاقمندان می توانند به صورت مجازی شرکت کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره قرآنی مدهامتان جشنواره قرآنی برگزار شد امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد