Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خود کفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند.

مهناز امیر شقاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سپاهان یک باشگاه سازمان یافته است و هر کاری که انجام می‌دهد، مطابق با یک اصول است، به خاطر پیشنهادی که از این باشگاه داشتم خیلی خوشحال هستم زیرا از نظم و قدرت کاری بالایی برخور دار است که سرلوحه کار من هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خود کفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند. از سال ۷۵ در فوتسال و فوتبال فعالیت داشتم و با توجه به تجربه‌ای که دارم سپاهان درخواست کمک کرد که من هم قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تا جایی که توانست بازیکنان قبلی خود را نگه داشته است، تصریح کرد: یک یا دو بازیکن غیر بومی جذب کردند و با چند بازیکن هم به توافق نرسیدند، باشگاه تلاش خود را برای جذب بازیکن انجام داده است.

امیر شقاقی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان، خاطر نشان کرد: هر تیمی دوست دارد قهرمان شود ولی هدف سپاهان جوان گرایی و استفاده از این بازیکن‌ها است. بعضی بازیکنان که می‌خواستیم قرار داد بسته بودند و نتوانستیم کاری انجام دهیم، اما تلاش می‌کنیم لذت قهرمانی را داشته باشیم.

وی افزود: ساکت مدیر قدرتمندی است که باعث پیشرفت باشگاه سپاهان خواهد بود. سپاهان از قطب‌های ورزش بانوان است. امیدوارم در بخش بانوان رونق بیشتری دهند.

کد خبر 452152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار